afmaaakverhaal ! :D

Haaaai ,
ik had een idee , een afmaakverhaal !
alleen ik zag dat daaar al dingen van waren maar toch had ik zin om te maken ! xd.

• ik zeg een stukje en jullie maken steeds een stukje bij ! en uiteindelijk is het een heel lang verhaal ! hahah .

stukje 1 : ( niet egt gebeurd .)
Zaterdag middag besloten ik en nog een paar vriendinnen te gaan shoppen ! ik had er veel zin in , en het was heel gezellig. we hadden heel veel winkels gezien enzo. maar toen gingen we een winkel in en mijn vriendin zag een heel leuk shirtje , maar over het budget van haar ! maar toch ging ze hem passe met nog een paar andere kleding stukken, ze kwam terug uit het hokje! ze hing de kledingstukken op en liep naar ons toe en zei op een feluister toon: ik heb het t-shirt onder mijn shirt aan ! we proberen het gewoon! iedereen stemde in. alleen ik vond het geen goed idee ! maar ik had al niks meer te zeggen . we liepen naar de uitgang en wouden naar buiten lopen maar toen …

up !

zei de mevrouw van de winkel dat er meer uitroeptekens dan letters in dat korte stukje tekst staan, en dat er voor leestekens geen punt hoeven. oh nee! dacht ik, foutje. maar gelukkig ziet ze het shirtje niet (:

hahahahha, hierboven. x’]

We liepen gewoon naar buiten en niemand had gezien dat we een extra T-shirtje meenamen.
Toen we buiten waren, zagen we dat de lucht bedekt was met roze vliegende olifanten; dat kan nooit iets goeds betekenen !

let niet zo op die dingen ! heb je niks beters te doen ofso !

We keken naar de lucht en vroegen ons af wat dat te betkenen had.
plotseling hoorden we iemand heel hard krijsen.
Even later kwam er een rare man naar ons toe gelopen…

wat komt die rare man doen ? zei een van de meisjes! iemand anders zei : ik heb geen idee, ik vind het een beetje vreemd. de man kwam steeds dichter bij en toen…

Zag ik dat het me vader was. Ik kende hem niet goed, maar wel goedgenoeg om te weten dat hij het echt was. Hij was toen ik 4 was bij ons weggegaan. Hij liep langs ons heen en toen…

gaf hij ons allen een suikerspin, en rende weer weg. we liepen gewoon door omdat er wel meer gekken rond liepen hier in Crazytown (:p), we waren zelf ook niet de normaalste. ik begon steeds meer te denken aan dat shirtje en begon te zweten als …

een een varken die uit het zwembad kwam , ik bedacht een smoes zoals : jaa , het is egt warm 2 shirtjes over elkaar, mijn vriendinnen keken me gek aan : het is 8 graden , en jij hebt het warm? we liepen verder tot dat …

ik opmerkte dat mijn zinnen niet correct waren en ik prompt in een modderbad viel. en toen…

rook ik mijn nieuwe parfum niet meer maar een nog veel lekkerdere geur van modder, varken en dat nieuwe tshirtje die ik net gejat had. WAUW dat is echt…

foutje x]

@ ik opmerkte dat mijn zinnen niet correct waren en ik prompt in een modderbad viel. en toen…

dacht ik : wrm denkt iedereen altijd dat ie het beter weet, en alleen op jouw gaat letten en niet op zichzelf :wink: . en toen …

helemaal geweldig, want het is niet zeikerig bedoelt, maar als opbuwende kritiek. maar ik dacht ‘ik bemoei me er niet meer mee’ en toen…

:grinning_face_with_smiling_eyes:

zei ik : het is girlscene , niet ene spelling toets ! dus ga niet zeggen : onee de zin klopt niet enz ! misschien bedoel je het niet zeikerig enz ! maar zo vatten mensen het meestal wel op. maar toen …

moest ik heel hard lachen en kwam ik niet meer in dit topic, want als je niet tegen kritiek kan moet je hier niet wezen. daarna…

zei ik : oke , je hebt gelijk! en we liepen verder tot dat we bij het hek kwamen want daar …