Afleiding

Heeft iemand tips voor afleiding? Ik wil hem ruimte geven, en dat lukt ook wel redelijk, maar inplaats van hem te bellen/whatsapp/sms denk ik ongeveer elke minuut van de dag aan hem. It’s killing me! xDIk heb mijn telefoon al weg gelegd voordat ik domme dingen ga doen xD

Alvast bedankt meiden.

soap kijken, met vriendinnen afspreken, tekenen, andere jongens spotten :stuck_out_tongue:

Fiets even naar een supermarkt en haal een bakmix voor mierzoete cupcakes in huis en bak deze samen met een van je vriendinnen. Altijd leuk.

film kijken als je een hond hebt hond uitlaten? vriendinnen inderdaad. iets koken/bakken etcetc.

bak een nieuwjaarstaart :slightly_smiling_face:, dat doe ik nu ook. Dat zorgt voor veel afleiding! :slightly_smiling_face:

Euhmmm wat ik zou doen? Stomme computerspelletjes (Rollercoaster, The Sims) tijdschrift lezen (Intiem, Mijn geheim, dan lijken je problemen helemaal niets meer opeens :p) lekker met je haar/make-up experimenteren, muziekkie erbij!

^ HEEE! Dat zijn geen stomme computer spelletjes ! Foei foei :stuck_out_tongue:

Series? Modern Family, The vampire diaries, Gossip Girl, Pretty Little Liars, etc. Dat vind ik altijd beter werken dan films. Films hebben een happy end mét jongen. Maar Alice in Wonderland bijvoorbeeld niet! :slightly_smiling_face:

Sporten. Ga een rondje hardlopen ofzo.
Nagels lakken.
Boeken lezen.
En bij mij helpt schrijven heel erg. Als ik in mijn dagboek schrijf heb ik het even wat meer op een rijtje staan en zo :slightly_smiling_face:

Ik volg momenteel degrassi online, lijken de problemen ook minder erg :stuck_out_tongue:
Thanxx girls!