Ik zit al 2 jaar in een relatie met m’n vriend. Ik heb al sinds dat ik weet problemen met mijn jaloezie. Mijn vorige relatie (ook van 2 jaar lang) is om die reden uit gegaan.
In het begin was ik ziekelijk jaloers dat ik zelfs er al jaloers van werd als mijn ex zijn zus een t-shirt deed omwisselen bij ons in de buurt oid. Dus extreem jaloers.
Nu in deze 2 jarige relatie is mijn vriend niet écht vreemdgegaan. Maar achter mijn rug om heeft hij contact gehad met meisjes, seksuele opmerkingen gemaakt en ooit 1 meisje mee genomen naar zijn vrienden groep toen ik een week in Engeland zat. (ik kwam er achter omdat het een vriendin in die vrienden groep dit raar vond)
Anyway, dit heeft m’n jaloezie probleem niet goed gedaan, maar desondanks wil ik er aan werken. Tot op een punt dat hij van mij s’avonds uit mocht. Eerst mocht hij niet eens, of ik moest mee, maar dit kon niet langer vond ik zelf. En als hij écht wilt vreemdgaan vind hij wel een manier.
Vraag me ook echt niet waarom hij nog steeds bij me is, maar hij kan m’n jaloezie kennelijk aan, hoewel hij laatst heeft gezegd dit te missen omdat het heel erg minder is geworden.
Maar hij gaat vanavond weg, en mijn idee is hem zo min mogelijk te belasten op z’n telefoon dat is gewoon irritant. Ik heb juist geen zin om bij vriendinnen te zitten ik ben uiteindelijk toch liever alleen op zo’n avond, maar hoe kan ik het beste afleiding zoeken?
Bedankt voor het lezen, ga er nu aub niet op in hoe het kan dat me vriend nog bij me is, en dat ik wel erg jaloers ben blabla, ik heb gewoon mijn verhaal uitgelegd en mijn vraag is gewoon hoe kan ik het beste afleiding vinden op dit moment?