afknapper.

Er is dus een jongen, best leuk en aardig.
Hij vind mij echt leuk. Heeft hij tegen mijn beste vriendin gezegt en ook tegen zijn beste vriend ( die weer met mijn beste vriendin gaat, haha). Dat hij echt verliefd was enzo.
Toen had ik een keer met 'm afgesproken en gezegt dat hij best snel gaat, en dat dat vrij irritant is.
Direct zeggen dat ik zo’n leuk, lief en aardig meisje was. Dat hij me gelukkig wou maken. Dat hij gek op me is enzo. Terwijl ik hem vorige week vrijdag eigenlijk pas goed leerde kennen. Daarvoor hadden we elkaar wel vaker gezien maar dat was het.
En gister zei hij dus ook al van; ik wil echt voor je gaan en dat hij echt verliefd op me begon te worden.
En ik zit nu nog mede door al die dingen ontzettend te twijfelen over hoe en wat. Of ik hem wel leuk vind enzo. En als hij dan al die dingen zegt is dat best een afknapper. En ik heb hem al wel duidelijk gemaakt dat hij dat gewoon niet moet doen, maar hij blijft door gaan. Iemand iedeeën hoe ik het een beetje redelijk over kan brengen zonder dat hij echt zoiets heeft van; wtf?

[i]Dat vind ik ook zo irritant he, net alsof je na een week eigk al kunt zeggen dat iemand de liefde van je leven is o__o

Je kunt niet na een week al van iemand houden. Dat heeft zijn tijd nodig

Maar je kunt toch zeggen dat je hem eerst beter wilt leren kennen op een vriendschappelijke manier ofzo. Idk ;o nog nooit zoiets meegemaakt gelukkig :blush:
[/i]

Zeggen dat het zeker nooit wat wordt als hij zo door blijft doen?

Toen ik laatst ook met 'm had afgesproken had ik ook gezegt dat ik het ontzettend irritant vind wanneer men binnen een maand al weten te zeggen dat ze van elkaar houden.
Hij heeft al zo ontzettend vaak tegen mij gezegt dat hij me lief vond, ik nog geen een keer tegen hem.
En ik heb 'm ook al redelijk vaak duidelijk gemaakt dat ik hem eerst beter wil leren kennen enzo. Maar soms heb ik momenten van; hij is welleuk.
Maar het andere moment twijfel ik weer. Zoals net heeft hij weer gesmst; telkens honey dit honey dat.
bleeeeh.
ik ben echt niet van dat kleffe gedoe.

Ik vrees dat dat niet gaat helpen. Er zijn jongens die in 1 week tijd hopeloos verliefd kunnen worden…En dat ook massal verkondigen.
Het is gewoon een bepaald type van jongen waar je gek op bent of niet…En ik denk dat jij dat niet bent. Net zoals ik, m’n 1e vriendje was ook zo en na een tijd kon ik hem niet meer uitstaan, best sneu maar hij ovedreef met z’n lieve woordjes…

Hmm… Dan denk ik dat je hem beter kunt vertellen dat het zowieso niks zal worden. Bedoel je vind hem wel leuk, maar je twijfelt. Als je er nu op in zou gaan, dan kom je er straks mss achter dat het idd niks is en dan kwets je hem maar mss ook jezelf wel ;o

Ik begrijp je echt 100%. Als hij al zo doet na een week kan hij dat bij elk meisje dat net toevallig in zijn gezichtsveld struikelt doen.
Misschien moet je hem zoiets eens zeggen? Ja, ik weet het niet. Als je hem al zo vaak hebt gezegd dat je het niet graag hebt…

Zeg hem dat je tijd nodig hebt en als hij dat niet respecteert, je niet meer 100% zeker bent of je met hem wil.

Ik denk dan altijd: Tegen hoeveel mensen heb je dat vóór mij gezegd?
Vreselijk. Maar gelukkig, ik dacht dat ik de enige was die niet tegen ‘dat kleffe gedoe’ kon (;

ik heb precies hetzelfde probleem als jou!
Alleen ken ik die jongen 3 weken,
ik weet ook echt niet wat ik moet doen,
ik vind hem ook wel leuk alleen ik wil niks… Want ik wil nergens aan vast zitten,
ik heb dit eerlijk tegen hem verteld en hij zegt dat hij het begrijpt (ookal geloof ik daar maar de helft van…)
Ik zou eerlijk tegen hem zijn, en hem laten weten wat jij denkt, voelt en wilt!

Hij vroeg net of hij me dinsdag op zou kunnen halen om naar z’n huis te gaan.
Heb er een beetje omheen weten te praten, dat ik het hem nog wel zal laten weten.
maar pffffffffffffff.
ik kan hier echt niet tegen.

Ik zie het al helemaal voor me. Je kent iemand een dag, hij komt met rode rozen naar je toe en zegt: IK HOU VAN JE.

OT: Ik denk dat je het hem maar gewoon zo duidelijk mogelijk moet maken.

Blijkbaar heb je daar niet echt behoefte aan of wel? Mss had je hem gelijk moeten zeggen (over dinsdag) dat je daar niet zo’n zin in had ;o

Okay, hij wil 5 mei al bij elkaar slapen.

Kap er gewoon mee, volgens mij wordt dit nu al niks als je je nu al irriteert aan zijn gedrag en hij niet veranderen wil op de 1 of andere manier.
Het gaat jou te snel en te klef, als je je er niet goed bij voelt moet je hem dat gewoon duidelijk maken. Hoe langer je wacht, hoe lastiger het wordt.

Ben het helemaal met Kloot eens (:

Heb het ook gelezen, hij overdrijft wel heel erg! En als je al een paar x duidelijk hebt proberen te maken dat het je irriteert maar hij doet er niks mee, dan zal het ook wel zo blijven. Ik denk niet dat dit het type jongen is waar jij op valt… Denk ook dat het beter is om ermee te stoppen.

Ik vind het nu al moeilijk om te zeggen.
Hij was gister bij mij thuis, en toen we aan het zoenen waren zat ik ook van; ‘ik voel niet eens iets’. alsof het gewoon zo’n zoen is van iemand waar je niks speciaals mee hebt

Edit; Nog een reden waarom ik hem eigenlijk leuk wil vinden, is dat mijn beste vriendin met zijn beste vriend gaat. En wanneer we met z’n vieren zijn is het gewoon ontzettend gezellig enzo en er is binnen éen week gewoon echt een leuke vriendschap tussen ons allemaal ontstaan. En dan ben ik bang dat dat zometeen foetsie is. Ook met zijn andere vrienden kan ik echt prima opschieten, dus ik zou het echt zonde vinden.

[i]Je WILT hem leuk vinden?

Het is niet iets wat je kunt bepalen, liefde moet je overkomen. Als je hem niet leuk vind, stop er dan mee, want nu ben je hem in principe alleen maar aan het kwetsen[/i]

Het kán wel. Maar dan is het niet echt verliefdheid. Als het bij hem heel vertrouwd voelt etc dan snap ik het wel maar verliefdheid nog niet. En ik snap best dat je dat super irritant vind. Zou ik ook vinden tenzij ik het zelfde voel bij hem als hij bij mij. Dan is het anders offcourse.