Afknapper tijdens sex

Meiden ik wil jullie graag wat vragen. Wat vinden jullie nou echte afknappers tijdens sex?
Of wat zouden jullie denken wat jongens afknappers tijdens sex zouden vinden?

Ik heb niet zo snel afknappers tijdens seks. Veel zoals kutscheten, gewone scheten, elkaar pijn doen per ongeluk of opeens bloeden en dat soort dingen vind ik alleen maar fucking grappig.

Maar idd wel wat cerise zegt dat een jongen meer neemt dan geeft. Maar daar zeg ik gewoon wat van :’)

GOEDZO! :grinning:

ik heb nog nooit seks gehad, maar ik denk dat ik zou afknappen als een jongen te behaard is:’) ik bedoel een beetje haar kan wel, maar niet echt too much sorry!

Als mijn haar in zijn mond zit (of in mijn mond) en we dan even “stilliggen” om dat haartje weg te halen :flushed:

haha is dat zoo erg… ik heb het meestal lekker warm als ik sokken aanheb (niet tijdens seks, bedoel ik), ookal ben ik voor de rest naakt…is toch juist lekker dan, als je het warm hebt (lijkt mij, tenminste). hehe

Sokken aanhouden inderdaad, nee dat vind ik echt verschrikkelijk :’) Ook knap ik enorm af als een jongen verwacht hem meteen er wel even in te kunnen rammen, ik neem graag de tijd en hou ervan de spanning op te bouwen.

Enige wat ik tot nu toe heb meegemaakt zijn haren die opeens overal lijken op te duiken en dat je dan idd even moet stoppen waar je mee bezig was om die weg te halen. Kutscheten en sokken boeien me geen reet en voor de rest kan ik echt niks bedenken haha

Sokken heb ik wel een paar keer gehad maar daar kwamen we altijd achteraf achter.
Als ik erna lig te knuffelen en ik hoor opeens ‘fuck ik heb mn sokken per ongeluk nog aan’, moet ik alleen maar lachen.

Ik heb heel lang haar en dat komt ook overal idd, dat is wel irritant

Wat ik zelf wel een afknapper vind is als hij zijn zaakje niet goed verzorgd. Zeg maar. En ik denk dat dat andersom voor jongens ook zo is. Stank en een oerwoud zijn niet erg een turn on. Maar dat is niet echt tijdens de seks. Meer voor de seks haha.

Tijdens de seks vind ik het een afknapper als hij denkt dat 'ie een drilboor moet imiteren. No thanks.

afknapper als hij de tijd er niet voor neemt en me als een soort fleshlight gebruikt hahah
en een keer begon ik als een gek te bloeden dat was ook wel even jammer
en als het stinkt is ook geen pretje

kutscheten zijn wel grappig haha, niet echt een afknapper

Dat ie denkt dat ik geen voorspel nodig heb :’) No honey.

Sokken nog aan, hahaha. :’)
En mijn lange haar zit soms nogal in de weg, daar gaat ‘ie dan op liggen per ongeluk. :’)

Het lijkt mij heel erg als bijvoorbeeld zijn huisdier het bed opspringt of de ouders/huisgenoten ons storen.

Vooral als mijn haar overal terechtkomt voor de rest nog niet cht afknappers gehad. Behalve dan als er ineens een familielid express luid hoest of ons roept om te eten of dergelijke haha. Dat lijken we wel vaak voor te hebben :stuck_out_tongue:

Kutscheten bij mezelf… echt niet normaal…

Teveel praten/te hard praten/sokken aan/geen voorspel/ te snel willen

Bij mezelf zou ik het erg vinden als ik ineens een normale scheet zou moeten laten ;’)

En bij een jongen als die je naam noemt tijdens de seks vind ik echt zo vreselijk… Of als die inderdaad alles te snel wilt.