Afkicken Van Pc .

Bedankt voor de tips (;
Het belangrijkste vind ik nog; dat ik meer met vrienden wat moet gaan doen,
Kheb abbo van walibi & woon er zowat naast dus dat zit wel goed ;d

gwn na de uren/minuten dat je mocht het afsluiten en aan je ouders geven ofzo, iig opbergen

TimeSlot ofzo maar dat is vet irritant (vriendin had het) + je kan dan ook niet dingen voor school op je computer doen meer.

Spreek voor jezelf een tijd af dat je maximaal achter de computer mag.
(School en andere zaken die je niet voor jezelf doet, hoef je er niet bij te tellen maar als je daar mee bezig gaat mag je geen msn etc. aan).
Vraag aan een van je ouders/voogden om je daarbij te helpen.
En vind een hobby.

^^ Ik heb een laptop, en mijn accu is na 1 of 1,5 uur leeg en dan valt hij uit. Dan ga ik niet meer de lader pakken maar laat ik hem uit en ga ik wat anders doen. Werkt bij mij! =)

Wat doe je eigenlijk op de pc? Spelletjes?

Maar ik heb een crush, Lekker dus, Is hij online moet ik weg, nee wnt dan is het zo ; nee ik moet online blijven moet met hem chatten stel dat hij met iemand anders chat, en moet alles te weten komen,
Vreselijk shit , maar ik kan het niet helpen!

@ Plumbob
Nee, ; msn, hyves, facebook & af en toe een’s twitter & hotmail checkken, & girlscene natuurlijk, Of gewoon wat dingen googlen die ik op dat moment moet weten of watdanook.

Je moet gewoon lezen, tekenen, fotograferen, bellenblazen, … (Ik weet niet wat jouw interesses zijn) voor/naast/ in de buurt van je pc zodat als hij online komt dat je hem hoort :wink: en ondertussen doe je gewoon iets anders.

maar dat gaat toch ook vervelen?
ik zat altijd op habbo en dat bleef verslavend… fuck dat spel.

ik weet niet of het ook op de computer is, maar op mijn mobiel kan je een notificatie instellen als een bepaald persoon online komt. beetje stalkerig maar wel handig in jouw situatie. :slightly_smiling_face:

Habbo deed ik eerder ook altijd.
Nu eigenlijk niet meer …
Echt saai … nee niet echt eigenlijk kheb altijd wel iets te doen.
Ik wil graag collages maken dat vind ik leuk.
Maar toch, bang weer iets te missen …
Dat blijft echt een groot probleem.

Heel handig idd !!
Maar ik heb geen wifi, dus denk dat dat dan niet mogelijk is :S

Zoek een hobby.

Ik had vroeger als mijn vriendje online kwam een andere melding dan wanneer ieder ander uit mijn lijst online kwam :’).
Stel dat in, en blijf in de buurt van je pc terwijl je een andere hobby uitoefent.
Dan ben je er in ieder geval een béétje vandaan.

Misschien vindt je crush je wel een kei-erge freak omdat je altijd online bent… Zou ook nog kunnen :’)

Hoe stel je dat in?

Ga een uurtje per dag op de pc en geef 'm daarna aan je moeder of vader.

^ Kheb geen laptop, (jaa ook maar ik zit op pc op me kamer)
Maar vaste computer Dus dat gaat niet zo makkelijk

Zoek een hobby, sporten etc. Of zoek werk (als je dat nog niet hebt):stuck_out_tongue: