Afkicken Van Pc .

Hoooi,
Ik ben echt verslaafd aan de pc, 24/7.
Ik weet dat ik echt niet de enige ben, Maar ik wil dit ook gewoon verminderen.
ik wil graag iets anders doen maar ik heb geen idee wat!
Dus mijn vraagje gwn uit inspiratie ;d
Wat doen jullie als je niet achter de pc zit?
& hebben jullie dan ook dat als je niet achter social netwerk zit
Dat je dan echt zo iets hebt van. #vooral als je crush hebt.
Jaa straks mis ik van alles , en dan praat die met die en dat mag niet
En al die shit. Vreselijk om echt verbonden te ‘‘moeten’’ zijn aan je pc.
Dankjewel (:

Ga met vrienden iets doen.

ga na buiten neem een wandeling, ga na de stad, ga fietsen, ga tekenen. etc.
er is zoveel te doen! :grinning:

@ fuckyeah Ik wist dat die zou komen, Maar bedankt (:
Moet ik idd ook wat meer gaan doen.

Ik ook maar ik heb geen behoefte om er minder achter te zitten. Computer is mijn leven :’) Aan social networks doe ik sowieso niet.

Kan hem wel aan de kant doen als ik wat anders moet doen maar anders zit ik er altijd achter.

Dus met andere woorden ik kan je niet helpen.

oke zet je computer op een plek waar je het vervelend vind om te pakken(niet de diepvries!) spreek met jezelf af hoelang je erop wil(of koop een tijdslot als het niet lukt om het met jezelf af te spreken) het tijdslot verander je niet zomaar(ingewikkeld) en ga meer naar buiten! ga met vriendinnen naar de stad. organiseer een picknick high tea voor je vriendinnen die jullie zelf eerst helemaal moeten maken enzo

gebruik je creatifitiet(geen idee hoe je het moet schrijven maar je hebt het vast wel ergens in je!!)

XX

afspreken met vrienden, huiswerk, school, tekenen, lezen

maar indd ik zit er ook bijna altijd achter

creativiteit :")

Maak een computer limiet (dan gaat hij na bijvoorbeeld een uur uit.)
Maak de computer kapot.
Verwijder een socialnetwork account.
Verwijder vrienden op een account (dan heb je ook minder mensen om mee te kletsen)

hahaha :stuck_out_tongue:

Tsja, ik ken het. Het enige wat ik kan zeggen is: werk aan je discipline. Zeg tegen jezelf ‘morgen ga ik een schilderij maken’ of iets anders, wat je maar wil. En doe het dan ook.

Als je echt 24/7 achter de pc zit kan je dingen gaan inplannen.
Je mag bijvoorbeeld maar zoveel uur achter de computer, in die tussen tijd dat je niet mag kan je met vriendin afspreken of andere dingen doen. (Lees: leuke hobby’s, ga naar buiten etc.)
En als je toch langer achter de pc zit kan er iets tegenoverstaan(?), ga langer leren (vooral wanneer school weer begint) of je mag morgen een uur minder. Wees een beetje streng tegen jezelf anders komt er nooit wat van :slightly_smiling_face:

Nee, niet morgen maar NU. Van uitstel komt afstel.
Maar verder ben ik het wel met je eens Pevens :grinning:

Probeer inderdaad met vrienden af te spreken of iets te gaan doen. Al is het maar alleen boodschappen doen ofzo, je bent er in ieder geval even uit. Misschien kan je gaan koken of bakken? Ik vind dat altijd leuk om te doen in mijn vrije tijd.

oja dat klopt :slightly_smiling_face: ik bedenk dit soort dingen altijd 's nachts vandaar :stuck_out_tongue:

Haha ik heb trouwens een todo lijstje gemaakt voor de komende 2 weken (toen 4 weken) met wat ik nog moet doen. Elke dag moet ik er 2 afkruisen :’)

ah dit is echt vervelend, ik wil niet overdrijven maar je moet inderdaad wel afkicken anders krijg je hetzelfde als mij.
ik had dit ook, ik zat wel 14 uur per dag op de pc en was helemaal niet sociaal meer, ik kreeg overgewicht, had amper vrienden, kreeg mensenvrees en vertrouwde niemand meer.
ik ben hier sinds kort pas weer overheen, en dat heeft me 2 jaar geduurd, en dat waren echt 2 kutjaren dus let alsjeblieft op…

hoe doe je dat? dat is namelijk wel handig voor mij als school weer begint haha.

alles behalve het dikgedukte ik doe aan facebook en hyves