Afhankelijk.

Sorry maar ik moet echt even mijn verhaal kwijt.
Tips en trucs zijn altijd welkom.

De laatste tijd ga ik heel vaak met een vriendin uit.
Is altijd wel gezellig.
Maar ik ben heel afhankelijk van haar…
Het zit namelijk zo;

Ik woon best ver van de stad (waar we uitgaan).
En heb ook daardoor niet heel veel vrienden…
Sowieso gaat iedereen op verschillende plekken uit etc.
Maar nou is het zo.
Dat meisje zegt altijd misschien en pas een paar uur van te voren belt of smst ze of ze wel of niet uit wil.
En dat vind ik echt irritant.
Ik heb het ook al met haar er over gehad.
Want kijk als ik met anderen uit ga is het allemaal prima.
Maar zoals vandaag heb ik net pas gehoord dat ze met haar nicht gaat omdat ze die al lang niet heeft gezien.
Was mijn voorstel dan kunnen we toch ook met zijn drieen?
Zegt ze nee daar heeft zij geen zin in want ze kent jou niet.

Dus nu is mijn hele avond verkloot aangezien ik niet nu nog wat anders kan regelen.

Sorry maar ik moest mijn agressie er echt even uit gooien. :slightly_smiling_face:
Bedankt voor het lezen.

Kut voor je zeg, ik snap hoe je je voelt… Misschien een idee om op zoek te gaan naar meerdere “stapmaatjes?”

Edit: Als je ver van de stad woont (net als ik ook haha) kan je misschien wel bij een vriendin die wel vlakbij woont blijven slapen nadat je met haar bent wezen stappen? Dat doe ik iig…

Ja dat deed ik eerst ook altijd!
Echt gewoon elk weekend :stuck_out_tongue:
Maar ik ben nu geen vriendinnen meer met dat meisje…
En ik mis haar verder ook niet… behalve voor het uitgaan is het wel kut. haha.

ooh dat heb ik ook, heel irritant…

het komt doordat zij bevriend is met haar buurmeisje en samen met haar gaat, dan kan ik wel mee en ik blijf bij haar slapen maar dat kan niet altijd en dan kan ik gewoon niet mee omdat ik anders in me eentje moet terugfietsen en dat vinden me ouders niet echt leuk.

veder woont iedereen daar dichtbij elkaar maar dat zijn allemaal jongens en die ken ik niet goed genoeg om er bij te blijven slapen.
en nu gaat ze uit met hun maar kan ik niet mee omdat ik niet bij haar kan slapen vanavond. ik baaaal.

haha heb ik ook.
maar meestal fiets ik dan iemand tegemoet of fiets een stuk met iemand mee naar huis en dan verder alleen.
hier kan je opzich wel alleen fietsen, maar ik heb ook niet echt problemen met alleen fietsen