Afgezet door Free Record Shop ?

Hoi meiden!

Vandaag was ik even naar de Free Record Shop geweest omdat daar nu allemaal van die 2 kopen is 1 gratis acties zijn. Dus ik zag daar het nieuwe seizoen van The Big Bang Theory staan.
Ik dacht dat hij fout stond omdat hij nogal nieuw was maar er stond nog een dvd van dat seizoen en van het vorige seizoen. Duidelijk onder een 2+1 poster en langs van die plaatjes met 2+1 er op. Ik had dus nog 2 andere series gezocht en ging naar de kassa.
Eindelijk aan de beurt wachtte ik rustig tot mijn artikels gescand waren.
Plots zei de man aan de kassa “Ja die dvd van the big bang theory hoort niet bij de actie” en ik kreeg niet eens de kans om een andere dvd te gaan zoeken (want ik had nu wel recht op een gratis dvd door die actie) en kreeg mijn rekening. Ik ging terug naar dat rek met 2+1 dvd’s en ja daar lag de andere dvd nog. En toen ik vooraan de winkel (dus aan de hele andere kant) tussen de producten ging kijken die niet in promotie waren lag hij er nergens tussen.

Kan dit zomaar want nu heb ik wel 3 series aan volle prijs betaald en kreeg niet eens mijn gratis 3de :dry:

Geen wonder dat ze failliet gaan

Vind ik ook niet kunnen. Maar dan snap ik nog niet (en dit is niet lullig bedoelt), waarom heb je hun er niet op aangesproken? Zij kunnen er meer aan doen dan wij vanuit dit topic.
Ik was er echt tegenin gegaan

Inderdaad klopt het van hun kant niet dat je de derde dvd niet hebt gekregen, daarvoor zou ik teruggaan. Maar jij bent ook niet heel slim geweest om dan wel gewoon af te rekenen en je zo te laten afpoeieren. En daarna ook nog naar huis te gaan.

Je kunt er nu niets meer aan veranderen. Je had er gewoon meteen wat van moeten zeggen, waarom ben je weggelopen?

Zat er op de dvd dan een sticker van die actie?
Het kan namelijk ook zijn dat iemand anders die dvd verkeerd heeft teruggezet. En dat hij dus idd niet bij die actie hoorde.

Hmm 't kan natuurlijk gebeuren dat er een dvd ergens verkeerd terecht komt.
Maar als je het echt niet wil zou ik het gewoon terug brengen in de verpakking.