Afgewezen

Ik ben een meisje van 14 jaar en ik was al een tijdje verliefd op een jongen. Ik wou hem het altijd al zeggen en ik had hem een sms gestuurd dat ik hem wel zag zitten enzovoort. Maar hij antwoordde niet op die sms dus dan wou ik het in zijn gezicht gaan vragen,dan moest hij wel antwoorden. Ik heb een week gewacht want ik had het lef niet en dan heb ik het gedaan en ik vroeg wat zijn antwoord was. Hij zei dat hij daar over moest nadenken en ik zei van oke. De volgende speeltijd gaan mijn vriendinnen naar hem samen met mij en lachen hem uit omdat hij niet direct wilt antwoorden en dan vragen ze van wat is u antwoord dan. Hij zei dan nee tegen mijn vriendinnen en ik zei van: maar kun je dat dan in mijn gezicht zeggen en hij zei dat. Ik deed alsof dat ik het niet erg vond, maar eigenlijk vind ik het echt heel erg. Als ik er aan denk ,moet ik gelijk wenen. Ik weet niet wat ik moet doen? Help mij?

speeltijd? bedoel je niet pauze ofzo, want ik neem aan dat je op de middelbare zit…

ot; That’s life. and life sucks.
Chocola, daar wordt je wel vrolijker van. Eet gwn super veel chocola xd

Je had best eerst gewoon hoi enzo naar hem gestuurd en gesprekken gevoerd en een paar hints gegeven en dan als het juiste moment er was het hem zeggen ofzo.
Als hij je niet ziet zitten moet je je er gewoon overzetten en hem proberen te vergeten denk ik…

Probeer wat afleiding te zoeken met vriendinnen enzo

Denk in de 1ste aangezien ze 13 is.

Hm op d’r profiel staat 13 iig, I’m confused!

over veel andere leuke jongens dromen, en met ze praten en flirten! Wat niet had gemogen als je met hem was gegaan.

En chocola natuurlijk!(:

ER ZWEMMEN NOG GENOEG VISJES IN DE ZEE :grin:

Denk je echt dat hij ‘Ja’ ging zeggen als je met je vriendinnen hem UITLACHTE?

Je had teminsten het lef het tegen hem te zeggen, dat heb ik niet hoor.

Ja,wij kenden elkaar al en wij hadden ook al mega veel gepraat enzo’ dus dat was niet het probleem :slightly_smiling_face:

Maar ik lachte hem niet uit,mijn vriendinnen deden dat en zij gingen naar hem,dus kon ik moeilijk alleen blijven staan en ging ik dan ook maar bij zijn vrienden staan. Maar eigenlijk wou ik dat niet omdat dat dan zo kei genant ging zijn.

Ja,ik heb er echt maanden over nagedacht en bijna gedaan en dan weer niet. Ik was kei zenuwachtig toen ik het eindelijk deed :slightly_smiling_face: Maar ik ben blij dat ik het gedaan heb

Ja,Ik ben morgen jarig :slightly_smiling_face: kan ik even goed al 14 zeggen he?
Dan wordt ik het al wat gewoon :slightly_smiling_face: & ik zit in het 2de middelbaar,
sorry voor de verwarring :d

Ja,ik woon in Belgie & bij ons zeggen ze speeltijd tegen de pauze. Ja, het is eigenlijk nogal lagere school-taal :slightly_smiling_face: als je er nu zo over nadenkt x

Ik denk vooral dat dat uitlachen het grote probleem was, anders had hij wel direct nee gezegd? Waarom deden ze dat eigenlijk, snap het nut niet…

Maarja, ander en beter zeker?

Maar ik had het dus gevraagd en de volgende ‘pauze’ gingen wij naar hem toe en mijn vriendinnen begonnen hem zo ongeveer uittelachen omdat hij niet direct antwoordde. Ik denk dat als hij niet zo direct en onverwacht had moeten antwoorden ,dat het misschien nog een kans was. Maar nu kon hij niet eens nadenken en dat neem ik mijn vriendinnen wel kwalijk maarja, hij zei wel en dat vond ik wel lief : Je bent toch niet boos ofzo? Wij zijn toch nog altijd even goede vrienden? Dat vond ik echt leuk dusja :slightly_smiling_face:

sterkte meid. Ken het maar al te goed. Uiteindelijk slijt dat gevoel wel. gewoon leuke dingendoen!(:

dubbel

oooh oke, dan snap ik et :wink:

Aah vervelend voor je! Veel sterkte!
Ik zou leuke dingen gaan doen met je vriendinnen, en proberen inderdaad afleiding te zoeken. Ook is het handig om liedjes op te zoeken waar je vrolijk van wordt. Ik had dat bijvoorbeeld bij Pack Up van Eliza Doolittle, en Bad Day van Daniel Powter. Als je dan de liedjes luistert waar je vrolijk van wordt, voel je je op dat moment al beter :grinning:
Veel sterkte, en het kan nu alleen nog maar overgaan en beter worden :slightly_smiling_face: