afgewezen..?

Nou ja het is wel moeilijk om niet op te geven als je eigenlijk al gewoon overduidelijk bent afgewezen :stuck_out_tongue: ik zou wel met hem af willen spreken, maar ik denk ook niet dat ik het lef heb om zoiets te vragen… (en het zou ook nog eens heel raar zijn denk ik? ik bedoel, naja ik kan het niet echt uitleggen denk ik)

Mja, je kan ook gewoon ‘als vrienden’ afspreken en hem zo beter leren kennen. Laat een andere kant van je kennen. Wie weet verandert hij wel van gedachte.

Ja indd , ik denk dat je het hebt verpest
:frowning_face:

Okeeee, we hebben weer een update…
Ik ben een paar weken geleden weer met hem gegaan. En inmiddels heeft onze grote vriend ook een vriendin… En dat wist ik vantevoren. Echt, het was zo dom… Maar het kwam echt van beide kanten, ik bedoel ik was niet degene die de eerste stap zette. Ik zei na het zoenen nog tegen hem: “Zeg, heb jij niet een vriendin?” Toen zei hij: “Ja, foutje…” Dus ik: “Oh, bedankt dat ik een foutje ben?” Hij: “Nee, het was een fout om wat met haar te nemen.”
Dus naja, ik ging daarna er gewoon vanuit dat hij het uit zou maken, dus ik ging met een redelijk kutgevoel op vakantie, maar niet heel erg. Toen zei een vriendin ook nog dat hij heel ontwijkend deed toen ze vroeg of hij me leuk vond, dus toen dacht ik ook, eh, oké…?
Maar nu ik thuis kom blijkt dat hij niks heeft gezegd tegen zijn vriendin, maar zich er wel heel kut over voelt. En ik voel me daar dus zwáár kut over. Nu weet dat meisje dus van niks, wat ik echt zuur voor haar vind, en ik voel me er kut over dat hij haar belangrijker vind dan mij (egocentrisch, I know).
Maar het is ook gewoon niets voor hem om een vriendin te hebben! Ik bedoel, als een vriend van hem (die een vriendin heeft) praat met een ander meisje zegt hij: “probeer het, zoen haar!”. Dan moet je toch niet een vriendin hebben? Dat meisje heeft nu ook op d’r hyves staan; ‘Without saying a word, you can light up a room’… En het klopt gewoon niet, het past echt niet bij hem!
Bah.
Oké, ik moest even m’n verhaal kwijt.

Nooit tussen twee mensen komen, hoe verleidelijk het ook is. Hij heeft een vriendin, je had hem met rust moeten laten. Als ik jou was zou ik hem een tijdje negeren (als in, geen contact met hem opnemen, wel antwoorden als hij iets zegt maar ook niet te uitgebreid). Als hij haar nog leuk vindt, zal hij bij haar blijven. Mocht hij jou willen, dan zal hij vast moeite voor je doen. Daarbij: Niemand bepaalt wie er wel of niet bij hem past, want ondanks dat je het gevoel hebt dat mensen niet bij elkaar passen, kan het wel heel goed klikken :wink:

Naja, die hele jongen is ook niks voor je.
Jongens die 1 keer vreemdgaan doen het vaker en ik vind dat hij niet duidelijk genoeg is. Hij houdt je een klein beetje aan het lijntje en jij bent degene die er best wel erg mee zit!
Probeer gewoon niet meer met hem te praten, desnoods blok hem op msn, je hoeft het niet tegen hem te zeggen, maar je kunt evengoed het contact verbreken en doorgaan met je leven!

Die jongen denkt al vanaf het begin dat jij gewoon zo’n meisje bent dat 't allemaal doet voor de fun! Nu dus ook…Hij is geïnteresseerd in jou als pleziertje voor 1 keer, maar meer niet. Hij gaat z’n relatie dus ook niet verbreken voor jou & het haar zeker niet vertellen…

klopt, jij komt heel makkelijk over zegmaar

“what happens in pinkpop, stays in pinkpop!”

Daar moest ik even om lachen, sorry. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Nee, ik had ook niet echt verwacht dat hij het door mij zou uitmaken, maar meer om die opmerking: het was een fout om wat met haar te nemen… Ik bedoel, hij gaat vreemd & vind het een fout om wat met haar te nemen, dan verdient dat vriendinnetje van hem toch beter?
Ik ga ook zeker niet meer achter hem aanlopen, ik ben er klaar mee om me er zo rot over te voelen. Ik heb gewoon een zwak voor hem, dat weet hij en daar maakt hij gebruik van. Maar het is wel heel moeilijk om iemand los te laten als je van die mixed signals krijgt…
Alleen zie ik hem dus wel woensdag weer op school, jeeeuuujj =) Dat wordt echt lachen! Verder praten we trouwens ook helemaal niet met elkaar op msn ofzo, dus blokken is niet nodig verder. Ik moet 'm maar gewoon uit m’n hoofd blokken. (waaauuuwww wát een goede metafoor XD)

Bedankt voor al jullie reacties trouwens! Really helped =)