afgewezen..?

Oké. Ik zit ergens mee, en ik vind het sowieso al irritant dat ik ermee zit, maargoed :]
Er zit zo’n jongen bij mij op school, K., die ik best wel gaaf vind. Ik was met hem op stedenreis en toen de eerste dag dacht ik AAAHH IK VIND HEM LEUK, KUT! want het is echt zo’n type waar het nooooit wat mee zou kunnen worden denk ik. Maargoed, het werd na die stedenreis wel wat minder… Maar een week daarna gingen ik en wat vriendinnen naar pinkpop, en hij met wat vrienden ook. En ik zat van te voren al helemaal van “what happens in pinkpop, stays in pinkpop!” en ik had al bedacht hoe grappig/leuk het zou zijn als er iets zou gebeuren tussen ons… Ik denk dat ik een beetje een missie had haha. Ik had alleen nooit kunnen bedenken dat het ook écht zou gebeuren.
Maargoed, ik was dus die twee nachten op pinkpop errug lam en heb met hem gezoend… En ik moet zeggen dat ik degene was die begon (maar hij zoende wel volop terug!). En tweede nacht sliep hij ook bij mij in m’n tentje (haha cliché!) maar er is verder niks gebeurd ofzo toen, ik bedoel ik ben niet verder met hem gegaan ofzo.
Naja de maandag daarna vroeg hij zo van ‘wat was dat nou dit weekend?’ op msn… Dus ik ‘eh…w eet niet…’ hij: ‘zal ik het maar zeggen dan?’ ik: ‘okeee…’ hij: ‘naja, het was een leuk weekend… maar dat was het…’
Nou, op dat moment dacht ik: nou, oké, daar kan ik best wel mee leven denk ik, het zou toch nooit wat worden.
Maar natuurlijk: you always want what you can’t have! Dus begin ik hem nu steeds leuker te vinden geloof ik… En ik had vrijdag een feestje waar hij ook was, en ik was weer best wel fiks aangeschoten zegmaar. Hij was behoorlijk nuchter. En ik zat dus de hele avond me best wel in te houden om niet helemaal in hem op te gaan zegmaar… En een andere jongen was een beejte met me aan het flirten dus ik kwam er ook niet echt aan toe. Maargoed, had ik dus op de weg naar huis met mn stomme kop gesmst: ‘ik ga morgenavond chillen in het bos, kom ook!’ ofzo. dus hij: ‘ik moet morgen werken… ik zie je maandag!’ ik: 'jeetje ik word gedist! moet je ‘s nachts werken haha’ ofzoiets… Dus hij: ‘nee misschien kan het dan wel maar sms morgen maar even asl je nuchter bent!’ Naja ik de volgende dag dus smsen: ‘oké, ik drink te veel… maar als je wilt kan je nog komen vanavond’ en zijn antwoord was: ‘ja. je drinkt teveel. :wink:

Oké.
Ik heb nu dit hele verhaal dus even getypt en ik zie zelf keihard in dat hij me gewoon niet moet. Gvd. Van je afschrijven werkt dus echt als je dingen wilt inzien. Fijn. *is nu heel chagrijnig*
Dan vraag ik bij deze denk ik tips om over hem heen te komen? (oh hij komt nu online op msn. TIMING!)

Sorry, ik heb echt geen inspiratie/ideeën/adviezen meer op dit tijdstip
Sowieso zijn hier al zat topics over.

Volgens mij heb je een slechte indruk op hem gemaakt

Je hebt het echt verprutst. Ik denk dat je moet laten zien dat je niet zo’n wild meisje bent (wat hij wss denkt) en ik raad je aan om dat gewoon te zeggen.

Precies, misschien moet je het volgende feest of iets waar hij ook is niet meer drinken?

Ik zou ook niet iemand willen die me steeds probeert te versieren als hij kneiterlam is. :stuck_out_tongue:

laat hem gewoon met rust.
hij wil vrienden blijven en niet meer,
dat moet je accepteren denk ik.

ohja, minder drinken is ook een gouden tip!

Tja eigen schuld? (’:

Als reactie op dat Engels zinnetje in je verhaal:
“it’s not about having what you want, it’s about wanting what you have” :wink:
Deed me eraan denken.

OT: jongens houden niet van dronken meisjes :confused: je hebt idd een slechte indruk gemaakt. Misschien dat hij je wel nog leuk had gevonden als je niet zo zat was geweest die twee keer. Maar daar heb je nu niets aan. Niet boos zijn op die jongen, hij komt lief over, het is gewoon niet wederzijds…

Maar je vraagt tips om erover heen te komen:

1. tijd
  2. muziek
  3. vriendinnen

En over het algemeen: minder drinken!

Edit: je kan hem idd vertellen dat je een fout hebt gemaakt en of het niet daaraan lag, omdat je het wel kan verbeteren…

Niet meer drinken, het tast sowieso je hersens aan en ik vind dat mensen dom over komen als ze dronken zijn~

Je hebt het niet verpest hoor…
In het vervolg gewoon wat minder drinken op plekken waarvan hij kan horen dat jij er stomdronken was (’:

No worrieees!

Jongens houden gewoon over het algemeen niet van dronken meisjes…het ziet er dan ook echt niet uit. Het lijkt soms alsof ze het leuk vinden, maar dat is gewoon omdat dronken meisjes makkelijk zijn :slightly_smiling_face:.

Ik vraag me eigenlijk af: waarom drink je zoveel dan?
Als je er blijkbaar zo van word dat mensen je niet meer moeten dan is het wel erg toch?
Je komt trouwens vanzelf over hem heen joh. Je zal vast wel een leuke meid zijn en hij is ook niet de enige jongen op de wereld…anders kan je altijd gewoon nog meer drinken, vergeet je het vanzelf :wink: Nee, even serieus haha, gewoon niet meer zoveel drinken en dan komt het vanzelf goed. Misschien ziet hij dan wel in dat je veranderd bent en dat hij een verkeerd beeld van je had.

Wat heb je hiervan geleerd? NOOIT smsen als je aangeschoten/dronken bent.

^ Dat deed een kennis van mij ook en sindsdien wilt die jongen haar niet eens zien dusja.

Het is heel kut… Maar ik denk dat hij je meer als vrienden ziet. Heel vervelend want ik ben echt verliefd op een jonge, die mij niet meer leuk vind, of misschien wel nooit leuk heeft gevonden. En het is al weer een tijdje geleden, maar ik kan hem niet vergeten. Dus ik heb ook geen tips.

Tja, ik snap dat ik natuurlijk niet zoveel moet drinken. Maar ik vind het wel jammer dat ik nu totaal de grond in wordt geboord met deze opmerkingen, terwijl ik me er zelf nou ook niet bepaald prettig bij voel. Nu voel ik me even nog extra kut :] Maargoed, had ik wel kunnen verwachten natuurlijk… :]
Het punt is dat hij nou ook niet bepaald een engeltje is, hij is vaker (en erger) dronken dan ik. Hij vindt van zichzelf ook dat hij teveel drinkt haha (en hij zegt ook altijd over zichzelf: ik drink teveel). Dit was denk ik de enige keer dat ik hem uberhaupt zo nuchter zag op een feestje =P (ja, ik probeer mezelf inderdaad even te verdedigen ja. en ja, ik weet ook dat ik niet zo veel moet drinken.)
Maargoed, volgende keer blijf ik inderdaad nuchter. En ik ga een andere jongen zoeken denk ik.
Bedankt voor de reacties!

PS: @takingchances, ja kan kloppen dat er al zat topics over zijn, maar ik wilde gewoon even m’n verhaal kwijt. en daar is een forum toch (mede) voor, of niet?

Hm, ja je zegt het misschien wel om je te verdedigen maar het is idd wel zo dat hij niet te veel kritiek moet hebben als hij het zelf ook doet :’)
Ik zou het in jouw plaats nog niet opgeven. Kan je het er niet gewoon eens met hem overhebben? Misschien kunnen jullie gewoon eens afspreken.

Je hebt het verpest,denk ik.