Afgewezen

Hii :smiling_face_with_three_hearts:

Ik ben afgewezen door een jongen . hij vond mij nog niet leuk genoeg. hoe kan ik hem overtuigen dat ik wel leuk genoeg ben.

x :couplekiss_man_woman:

Niet.
Hij wijst je niet voor niks af he.

Hij heeft gewoon pech dat hij niet ziet hoe leuk je bent Ik zou er geen energie meer aan verspillen.
Ga gewoon op zoek naar een andere leuke jongen die jou wel leuk vindt om hoe je bent!
(oke misschien helpt dit niet, maar dit is hoe ik het zou doen.

Jezelf blijven. En wrm zou je NOG niet leuk genoeg zijn?

Niet. Hij heeft je al afgewezen, dus waarom zou je nog een keer het risico nemen om gekwetst te worden? Deze jongen ziet jou niet zitten en, hoe vervelend het ook is, je zult het moeten accepteren.

Er zijn zoveel jongens op de wereld er zit vast een leuke tussen die jou wel leuk vind.

Niet.

Niet doen, als hij nee zegt zal dat waarschijnlijk echt niet veranderen.

Als het een film was zou ik zeggen ga ervoor, maar in het echt zal er niet veel verandern dan.

Door hem niet te gaan stalken.
Niet achter hem aan te lopen of megaveel contact zoeken.

Laat hem nu maar jagen en jou veroveren.
Ondertussen zou ik wel lekker opzoek gaan naar een ander lekkertje.

Thankss :dancing_women:

Idd. Hij heeft toch geen interesse. Dus waarom zou je?

Heb ik ook gehad gewoon overheen zetten hij is het niet waard als hij nee tegen jou zegt

wees jezelf,
als je je anders gaat voordoen omdat je wilt dat hij je daardoor leuker vind,
dan komt dat vroeg of laat toch uit, en dan word je nog harder gekwetst.

als een jongen jou niet leuk vindt , en dat eerlijk zegt. Dan moet je zeker en vast niet die jongen dwingen om jou leuk te vinden!
Zoek gewoon iemand anders :slightly_smiling_face:

ik denk niet dat ie je waard is , maar als je t zo graag wil…
gewoon lekker veel met m omgaan, niet stalken dus. maar gewoon gezellig lopen doen met m ofzo?

Niet.

Als hij je leuk zou vinden vond hij dat nu ook al.

Als ik door zo een reden afgewezen zou worden dan was het gewoon over.
Pfft, overtuigen :'D

Ook dat kun je beter niet doen: Liefde komt niet op bestelling :woman_student: Zulke gasten zijn je gewoon niet waard.

Niets
Hij heeft jou toch niet voor niks afgewezen?

Toen ik 12 was, was ik verliefd op een jongen uit mijn klas ;3 en had hem verkering gevraagd (met mn hoofd naar de grond gericht XD), en hij zei nee nooit van mijn leven. Nouja so be it XD.