afgewezen

Hii, ik vind mijn beste vriend nu al een jaar leuk. We hebbenraltijd lol en hebben het altijd leuk samen.
Ik heb mijn gevoelens proberen te onderdrukken maar dat ging moeilijk als je hem elke dag ziet .
Ik heb het hem verteld via een brief en een paar dagen later reageerde hij met: ik denk dat we beter vrienden kunnen zijn jr bent niet echt mn type.
Dat is zo moeilijk om te horen. Niet alleen dat hij je niet leuk vind maar dat je zn type niet bent.
Ik ben in mijn vorige relaties gebruikt ze hielden nooit echt van me. Altijd een buitenbeentje zijn dat was ik. Ik had mn hele leven weer goed tot dat hij zei laten we vrienden blijven je bent niet mijn type.
Het lijkt alsof iedereen tegenwoordig om het uiterlijk geeft tenminste bij mij.
Ben niet echt het stereotype meisje . Heb heel kort haar en draag weinig make up en geen jurkjes.
Het voelt gewoon zo klote.
Iemand tips om me beter te laten voelen en weer een goede vriendschap op te bouwen met je beste vriend?

Dat moet niet automatisch over uiterlijk gaan eh. Misschien bedoelt hij gewoon dat hij niet verliefd op je is omdat je niet het karakter hebt waar hij normaal op valt.

altijd vervelend als je iemand leuk vind, maar dat gevoel niet wederzijds is. had je dit niet een beetje kunnen verwachten aangezien jullie beste vrienden zijn? om dan opeens toe te geven dat je gevoelens hebt is een risico en waarschijnlijk had hij dat niet van je verwacht.

ik zou even tijd voor jezelf nemen om over hem heen te komen en wie weet kunnen jullie dan weer vrienden worden.

Ik hdrsaag ook geen jurkjes? Dat heeft iOS te maken met het standaard stereotype meisjedenk ik. Ik vind het vervelend voor je dat je bent afgewezen door je beste vriend maar het is wel fijn dat hij zo eerlijk erover is. Je hoeft je niet aan te passen voor hem.er zijn genoeg andere leuke jongens pp deze wereld. Blijf wie je bent en je komt er vanzelf eentje tegen! Je kan eventueel wel leuke dingen met vriendinnen gaan doen om je beter voelen

Je moet gewoon zijn wie je wilt zijn. Het is jammer van deze jongen, maar er komt zeker wel iemand op je pad. Ik snap dat het heel erg rot is maar helaas kan ik (de rest) dit niet voor je veranderen en zul je het moeten accepteren, hoe rot het ook is… We’ve all been there I guess.

Ik was namelijk ook een tijdje met een jongen bezig, iets van n jaar terug, maar helaas zei hij ook dat hij me niet leuk vind omdat ik niet zijn type ben, maar we waren wel close.

Sommige jongens zijn eenmaal zo

Afleiding zoeken , ga meer dingen doen die je leuk vind. En leer jezelf te accepteren zoals je bent. Dat je zijn type niet bent wil niet zeggen dat je niet mooi bent! Er lopen nog veel meer leuke jongens rond op deze wereld, dus geen zorgen. :wink: