Afgewezen

Ik had dus een dag of twee geappt met een jongen die ik echt onwijs leuk vind en ik dacht dat het super goed ging want hij is ook echt super aardig en hij mag mij ook wel. MAAR vandaag kreeg ik dus een appje van hem dus ik helemaal blij en toen zei hij “Hoewel ik je echt wel aardig vind, is het niet op die manier. Snap je wat ik bedoel?” Kut, het is kut. En wat moet ik nou doen, moet ik het hier bij laten? Want ik vind hem echt heel leuk en ik kan me op dit moment echt niet voorstellen dat ik een andere jongen leuk zou vinden. Ik bedoel hij gaf me eigenlijk niet eens een kans. Hij had op z’n minst een date kunnen voorstellen of iets dergelijks. :frowning_face:

Het is niet zo dat je je erbij neer MOET leggen, maar als je dat niet doet, dan geef jij jezelf alleen maar valse hoop.

Dit soort afwijzingen zijn niet leuk, maar horen erbij. Als hij je niet als datingmateriaal ziet, dan is het niet anders. Zoek afleiding en zoek even geen contact met hem.

Laat hem gaan, anders maak je het jezelf alleen maar moeilijk

Dit heb ik ook gehad… laat hem maar even gaan denk ik… je kan hem misschien over een tijdje weer appen van hoe gaat het…

Eigenlijk vind ik het best goed van die jongen dat hij je het zo gauw al verteld… als het er voor hem blijkbaar niet in zit, dan kun je dat maar beter eerder weten! Hij houdt je tenminste niet aan het lijntje, en als je pas 2 dagen aan het appen bent met elkaar dan vallen de gevoelens voor hem hopelijk ook nog wel mee.

Maar het blijft natuurlijk rot, zeker omdat jij hem wel heel leuk vindt. Ik denk dat je het beste het even kan laten voor wat het is, als je contact blijft zoeken maak je het voor jezelf moeilijker dan nodig is denk ik.