Afgewezen op gala

Op de avond dat we een eindexamen hadden had ik nadat ik gekroond was tot koningin eindelijk de moet om op de jongen af te stappen. Vervolgens vroeg ik of hij een keer iets wilde gaan drinken samen. Helaas wees hij mij af. Hebben jullie tips om hiermee om te gaan?

Vervelend en pijnlijk dat je dit hebt meegemaakt, maar in het leven zul je vaker te maken krijgen met afwijzingen in het breedste zin van het woord. Ik bedoel dus dat het op alle vlakken in je leven kan voorkomen, denk aan relatie, baan, studie etc. Geef vooral jezelf de tijd om het te verwerken, maar probeer tegelijkertijd niet met de pakken neer te zitten. Geeft dat nare gevoel een deadline, zodat je niet te lang in een bepaald gevoel/stemming blijft hangen. Dat kan andere problemen met zich meebrengen. Doe leuke dingen, focus je op wat je wilt gaan doen na je eindexamens aka positieve dingen die je op de been houden, plannen maken voor je vakantie, werk aan jezelf (zelfinzicht en zelfvertrouwen of hoe om te gaan met kwetsende gevoelens).

Het is nooit leuk om gekwetst te worden dus ik wens je veel kracht toe.