Afgewezen? Of heeft hij het echt druk?

Ben helemaal hoteldebotel van een jongen van mijn opleiding (waar 400 anderen in mijn jaar zitten waarvan 90% meisjes…)
Kende hem vorig jaar al, maar dit jaar hadden we samen een workshop in de avond en zijn daarna samen naar huis gefietst en toen sloeg de vonk over bij mij.
Facts over hem; 5 jaar ouder, eigenlijk Duits en slim
Daarna ben ik met hem gaan praten op fb, gesprekjes gingen wel en na de toets had ik niet gereageerd. Vorige week pakte ik het gesprek weer op en hij reageert best leuk terug (met smileys en uitgebreid etc.)

Gister vroeg ik;
'vriendin X en ik willen gaan chillen in de KFC, heb je zin om mee te gaan
Daarna antwoordde hij
'haha chillen in de KFC! ik heb het best druk deze week :frowning_face:, maar als je zegt wanneer jullie gaan chillen kan ik miss spontaan langskomen :slightly_smiling_face:

Vandaag stond ik met een paar vriendinnen voor college te wachten, maar hij liep langs en keek me niet eens aan :frowning_face:

Ben ik nu afgewezen :zipper_mouth_face: :zipper_mouth_face:

(niet citeren AUB!)

edit: én hij heeft nog niet gereageerd op mijn reactie dat we daar morgen in de namiddag zijn :open_mouth: maar wel gelezen?!

Nee je bent niet afgewezen. Tjongejonge.

Ik denk niet dat je bent afgewezen, omdat hij zegt dat hij misschien wel eens spontaan kan langskomen. Misschien was hij verlegen, omdat jij daar met je vriendinnen stond en de confrontatie niet aan durfde of heeft hij je niet gezien.

blijf het proberen! :upside_down_face:

stress niet het komt wel goed! blijf inderdaad proberen!

thnx meiden! ik zal proberen minder te stressen en hopen dat hij morgen komt wanneer die vriendin en ik naar de KFC gaan :flushed: :cold_sweat:

Je bent niet meteen afgewezen als hij het een keer druk heeft.

Ik denk dat dat misschien een smoes is zodat hij er onderuit kan komen, maar dan is het ook raar dat hij dat stukje over ‘spontaan langskomen’ erachter had getiept… sorry ik twijfel de hele tijd :flushed:

edit: én hij heeft nog niet gereageerd op mijn reactie dat we daar morgen in de namiddag zijn :open_mouth: maar wel gelezen?!

Dit! Mijn soort van date/crush iets zit ook bij mij op de studie en hoewel we al een paar keer afgesproken/gezoend hebben vind ik het ook heel awkward om een gesprekje met hem aan te knopen wanneer hij bij zijn vrienden is die ik allemaal niet ken.

Misschien vind hij het ook een beetje intimideren dat er nog een vriendin bij is ipv jij alleen?

Ben blij dat je het een soort van herkent! Hoop dat je uiteindelijk een relatie krijgt :slightly_smiling_face:

Die vriendin kent hem beter dan ik en toen we samen terugfietsten liep zij nog een stukje mee dus ik denk niet dat dat een punt is? Durfde hem echt niet te vragen alleen met mij iets te doen, want dan was het te obvious

Hij kan toch ook langs lopen maar je niet zien? Betekent niet dat hij je keihard negeert ofzo.
En ik lees vaak ook appjes maar heb pas later tijd om te antwoorden (en soms vergeet ik dan ook gewoon te antwoorden), dat zegt ook vrij weinig.

Dus nee, ik denk niet dat hij je heeft afgewezen, maar sowieso, hoe kan hij je afwijzen als je hem nog niets heb gevraagd (ja, chillen met vrienden in de KFC, maar dat kan puur vriendschappelijk zijn…)?

Ik zou zeggen: vraag hem gewoon een keer om met z’n tweeën af te spreken.

Misschien zag hij je niet. Jij had ook wat kunnen zeggen.
Niet alles moet van zijn kant komen nu jij hem hebt gevraagd wat te doen.

Meiden jullie hadden gelijk het blijkt niet echt een afwijzing te zijn! Want ik vroeg net of hij kon komen en toen vertelde hij wat hij allemaal moest doen (en dat klopt want ik weet wat we moeten doen bij de opleiding en hij moet het allemaal in een week, ongelukkig gepland denk ik haha) maar zei dat hij miss toch langskokmt. *pfew

Aangezien je vraag is beantwoord, kan je topic dicht neem ik aan :slightly_smiling_face:?

Hmm weet ik niet zeker, want wat als hij weer ‘anders’ reageert als ik een tweede poging doe om een afspraakje te maken?

Daarvoor zal je het hem eerst moeten vragen. En wil hij dan nog niet, dan heb je toch al een duidelijk antwoord?
Vraag gewoon om een keer samen iets te doen, met zijn tweeën. Wil hij wel, hoera! :slightly_smiling_face:
Wil hij niet: geef het op.

Als hij aangeeft ‘spontaan’ te willen langskomen is het toch de bedoeling dat je dit nog niet weet? Niet zo onzeker zijn, er is nog niks aan de hand. Misschien heeft hij het echt erg druk!

Hij was langsgekomen vandaag! Een vriendin en ik gingen ‘toevallig’ weer naar de KFC
omg hij is zo perfect :flushed: