Afgewezen, nu zo'n rotgevoel..

Zoals een aantal al hebben gezegd is het een goed idee om ze te mailen en te vragen op welke punten ze je niet hebben gekozen voor het werk. Vraag voor een uitgebreide uitleg zodat je ook echt begrijpt waarom ze deze beslissing gemaakt hebben. Dit zal je zeker helpen om aan die aandachtspunten te werken vooral omdat je dit werk graag wilt doen. Ik begrijp dat je je rot voelt, dit is niet erg en dit zal je nog wel ff last van hebben maar als je verder solliciteert kan je het van je af zetten en zien als een goede leer ervaring. Ik heb niet hetzelfde meegemaakt maar wel iets soortgelijks met een stage waar ik mijn plek niet kon vinden en andere stagiaires wel, uiteindelijk ben ik weg gegaan en een andere stage gevonden dat heel goed bij mij paste en uiteindelijk werd het een super ervaring voor mij. Dit zou ook voor jou kunnen als je bij andere organisaties probeert. Veel succes meid :slightly_smiling_face:

Bedankt voor jullie reacties! Ik heb er zeker wat aan, echt top.
Even wat vragen beantwoorden, ik ben zeventien, word in de zomer 18 maar de meeste organisaties zoeken mensen die voor de zomer al 18 zijn. En fijn dat ik een beetje herkenning krijg van jullie. En verder, ik weet dat ik lijk alsof ik me zelf echt de beste vond daar, dat is dus NIET zo, er waren heel veel mensen die echt goed waren (aanweziger dan mij, ik was alsnog afwachtend) en ook veel beter waren dan dat ik ben. Het was meer dat de mensen van wie ik het nooit had verwacht zijn aangenomen (die goeien ook hoor) en dat ik me nou afvraag of ik het eigenlijk wel kan, als ik slechter ben dan hun. achja ik kan het ook niet zo goed vriendelijk verwoorden.