Afgewezen door gewicht! :O

Probleeem!
Ik moest van een vriendin een jongen uithoren over haar.
Dus ik dat doen, zegt hij: Ik vind er erg leuk enzo hoor, alleen ze is iets te fors voor mij.
Dit vond ik zó gemeen want ze is echt niet dik ofzo.
Het is dus wel duidelijk dat die jongen niet goed voor haar is.
Maar moet ik dit mijn vriendin vertellen?
Het zou haar zoveel pijn doen, want ze vind hem erg leuk en ze is zoiezo al onzeker.
Hoe los ik dit op?

hij vind haar erg leuk, maar vind haar te dik :expressionless:
omg, sorry maar best wel loser dan toch.
en ik weet eigenlijk niet zo goed hoe je het moet brengen,
zie dit maar als een upje

Als een jongen zoiets zegt is hij helemaal niemand waard!
Wat een dom excuus & wat een sukkel! :S

zeg gewoon dat hij haar wel aardig vond, maar niet op zó’n manier dat ie iets met haar wil?
over dr gewicht kun je beter niet zeggen. zeker niet als ze al onzeker is en je zegt zelf dat ze niet dik is. dus zeg dat maar niet.

eerlyk vertellen tegen haar. ookal is het nog zo lullig. dan ziet ze vanzelf wel in wat voor lul het is. en zorg ervoor dt xz niet gaat afvallen hierom

een leugentje om bestwil moet kunnen.
als je weet dat het je vriendin pijn zou doen als je de waarheid vertelt, zorg er dan voor dat ze de waarheid niet te weten komt.
breng het iets anders. laat in ieder geval merken dat jíj hem een sukkel vind, en dat iemand zo als hij je vriendin helemaal niet waard is! xx.

Hij hoeft het toch helemaal niet zo bot te bedoelen? Sommigen vallen nou eenmaal op bonenstaken. & hij heeft het nogal netjes gezegd… Maarja hoe je dat je vriendin moet vertellen weet ik eigenlijk ook niet. Miss kan je zeggen dat ze niet zijn type is? (is nog waar ook.)

“Hij vind je wel leuk, maar je bent echt zijn type niet”

zoiets.

In dit soort gevallen mag je daar waarheid wat aanpassen :stuck_out_tongue:

Ik zou het niet eerlijk vertellen. Dan loopt dat arme kind echt een trauma op hoor.

Ik zou zeggen dat hij haar heel aardig vindt, maar dat hij verder niet iets met haar wel. Je zegt gewoon de waarheid en je vriendin hoeft zo niet aan haar gewicht te gaan twijfelen. Want als je zegt dat hij haar te fors vindt, gaat ze dat misschien geloven en dat wil je al helemaaaaal niet!

Wat een sukkel is die jongen zeg! Ckr niet goed voor haar :S ik zou iets anders bedenken dan zeggen ; hij vondt je te fors. sowieso als je vriendin onzeker is…

wat een sukkel!
ik zou niet weten wat je moet doen
up

Ik heb dat ook een keer meegemaakt!
Toen wees ik een meisje aan dat steviger was die hij wel knap vond en nu is zijn mening verandert. :’)

ik zou idd niet vertellen dat hij dr te dik ofzo vond.

Wat een zak !!
Ik zou tegen haar zeggen dat ze niet zijn type was. Doordat hij zo’n asshole is hoeft zij zich nog niet onzeker te gaan voelen :slightly_smiling_face:

Wat zegt iedereen nou dat hij een zak of asshole is enzo ik bedoel ik val ook niet echt op ‘dikke’ jongens ofzo, maargoed

Ik zou de waarheid iid een beetje verdraaien :] Komt het minder hard aan

Je moet precies zeggen wat hij gezegd heeft, pas dan ziet ze in dat t een domme loser is! ook al is t slikken voor haar?