afgewezen door een vriend

hee,

Ik heb heb sinds een paar maanden iemand leren kennen en we zijn nu goede vrienden.
Meteen waren we ook close en ging hij met me om of ik zijn vriendin was. Vroeg me veel over me verleden we knuffelde veel, pakte veel me hand, zoende me. Ik begon hem leuk te vinden en ging er vanuit dat hy me ook leuk vind. Maar hij zegt dat dat niks voor hem betekende en dat hij me niet leuk vind :frowning_face: toen ik vroeg waarom hij me dan zoende en zo klef met me deed zei hij dat hij het niet wist waarom hij dat deed. Het is geen type jongen die alleen op seks uit is zeg maar hij is beetje eeen shyguy en heeft iets van autisme maar hij heeft me zulke signalen gegeven dat iedereen zou denken dat hij me echt leuk vond. Zou die liegen over zijn gevoelens of vind hij me gewoon echt niet leuk :frowning_face: Ik heb hem wel vertelt dat ik hem leuk vind maar hij is echt heel duidelijk geweeest ook een beetje bot dat hij me echt niet leuk vind maar iedereen zegt ook dat het heel raar is hoe hij zich dan naar mij gedragen heeft. Hij wil me wel blijven zien en gewoon vrienden blijven.

Ik zou afstand nemen

Afstand nemen pls