Afgeven haarverf?

Haii, ik was eigenlijk van plan mijn haar vandaag rood te verven, permanent.
Maar ik las dat rode haarverf wel af blijft geven als het nat is. Maar nou ga ik een weekendje weg, en dan gaan we ook naar t zwembad. Maar als ik mijn haar dan heb geverfd, geeft het dan niet af ik het water? Of iig zichtbaar afgeven ofniet?
Help please, wnt anders verf ik mn haar na dat weekend.

Dat ligt er volgens mij aan welke haarverf. Garnier etc. zullen minder afgeven, maar merken met veel felle kleuren (Directions, rest van de namen kom ik even niet op) geven volgens mij wel af. Anders even vragen in het aparte haarkleuren topic?

Directions is ook niet permanent.

Ik heb mijn haar ook rood geverfd, permanent bij de kapper. Het gaf alleen de eerste twee keren wassen af nadat het geverfd was, verder niet meer. En het lijkt me niet dat je haar echt af gaat geven.
Het is misschien wel handig om ervoor te zorgen dat je haar niet zo heel erg nat wordt, want chloor is niet erg goed voor gekleurd haar :’)

Oh goed dat ik dat weet, dan wacht ik wel even^^
dankje

Nee, maar was even voor de duidelijkheid. Straks roep ik dat permanente haarkleur niet afgeeft en dan blijkt dat ze denkt dat Directions permanent is, en het dus afgeeft. Is ook niet zo handig :’)

Ik heb mijn haar permanent rood/oranje geverfd met een verf van schwarzkopf geloof ik, en 't heeft nog nooit afgegeven bij mij. Volgens mij valt 't wel mee, en zal het vooral zo zijn bij niet permanente verf.

niet rood verven! tenzij je het heeeeeeeeeeel graag wilt dan haha, ik had het ook rood geverft, maar je kan het niet zo makkelijk meer normaal verven. ik had er omdat ik het lelijk vond er de dag erna bruin overheen gedaan, maar toen werd het paars… denk er heel goed overna want het was echt heel lelijk geworden :blush:

inderdaad even wachten!

dan doe je iets niet goed denk ik :’)

nee het rode was te rood ofzo en toen kwam het door het bruine heen haha :stuck_out_tongue:

Misschien vind zij het rode wel mooi en doet ze er geen bruin overheen? :’)

Nou ja, mijn kapper mengde lichtbruin met hele donkerrode kleur (omdat ik iets minder donker wou hebben) en daar kwam ook iets uit tussen rood en paars :’)
Niet dat ik dat erg vond, want er kwam een best mooie kleur uit. Bovendien zat ik er ook al aan te denken om het meer richting paars te verven haha.