Afgevallen...

Hola girls, ik zit dus echt in een dilemma.

Ik vond mezelf een beetje gezet, dus ik ben gaan afvallen. Echt zo’n crashdieet, 10 kilo in 3 weken is er vanaf.

Nu ben ik best tevreden over mn buik, maar mn billen en borsten zijn helemaal weg… Ik kreeg vroeger vaak complimentjes over mn ‘vrouwelijke vormen’ maar tegenwoordig is er dus weinig van over.

Ik word er ontzettend onzeker van, en ben nu, na alles, nogsteeds niet tevreden over mijn lichaam.

Ik heb mezelf nu een eetpatroon aangeleerd met superweinig vet, suikers etc. Ik word misselijk bij het idee van frietjes en krijg het ook warm bij het idee van weer zwaarder worden, ik heb heel hard mn best gedaan afgelopen maand…

Nu vraag ik me af of iemand tips heeft, of ervaring? Moet ik nu weer meer vet gaan eten en buikspieroefeningen? Komt het uberhaupt wel terug als ik meer ga eten?

xxxxxx

Zo iets werk natuurlijk ook niet je raakt dan als je spieren kwijt, ik zou eerst eens weer normaal gaan eten hierdoor kom je wel weer aan maar je kan dan wel langzaam proberen wat fitter te worden dmv gezond eten en sporten. Ik zou als ik jou was even naar het subforum food & sport gaan daar zijn hier meer topics over.

Als je weer normaal gaat eten en misschien een beetje sporten komen je rondingen vanzelf weer een beetje terug. Ik heb hetzelfde meegemaakt. Supwr veel afgevallen door zo’n crashdieet en ook geen rondingen meer. Toen ik normaal ging eten kwam ik ietsje aan maar mijn rondingen waren ook weer terug. Dus ik denk dat het vanzelf weer komt als je normaal gaat eten en gewoon oplet dat je niet te veel snoept of snackt

Ugh, die crashdieten.

Anyway, ik zou gezond gaan eten en meer gaan sporten zodat je spieren erbij krijgt. Dit zal dus wel betekenen dat je aankomt, ja. Ook al is het geen/weinig vet maar spieren. Focus minder op dat nummer op de weegschaal en meer op je gezondheid, babygirl. Dat is zo zo zo veel belangrijker!