Afgetrapte All Stars - weggooien of houden?

Het topic mag gesloten worden [:

Het lijkt me vooral koud als er gaten inzitten x’] Maar als jij ze wil dragen moet je het toch gewoon doen? Of draag ze met gym

een beetje kapot en vies is leuk ja, maar dit vind ik toch iets té.

koop nieuwe!

Nou… Deze zijn wel heel erg kapot en afgetrapt? =P Ik kan het me best voorstellen dat je moeder je vraagt om nieuwe te kopen… Misschien moet je dat ook maar doen, dan kun je die ook weer aftrappen <3
Nieuwe Allstars zijn ook tof, ain’t they?

Hihi nou het zijn niet de perfecte gymschoenen. Vooral niet voor buitengym, als je door het natte gras rent of op zo’n kunstbaan, zodat je zand in je schoenen krijgt.

Maar ik wil gewoon weten of ze niet ‘te’ zijn zeg maar. Dat ik er niet als een zwerver of weet ik veel wat uit zie [:

Hmm tsja XD
Daar heb je wel gelijk in [:

omg die zijn vet!

ze zijn wel oud tjahahah kan voor sommige mensen er raar uitzien!:stuck_out_tongue_winking_eye:

ik vind ze wel zwerverig uitzien… zo van kunje geen nieuwe schoenen halen…
die zijn idd beetje te afgetrapt xD

Een beetje vieze en beschadigde Allstars vind ik mooi, alleen deze vind ik wel erg kapot en afgetrapt, vooral die gaten die er in zitten. Ik zou nieuwe kopen.

als jij ze nog leuk vind en leker vind zitten houden dn

Die van mij zijn ook erg afgetrapt, alleen deze zijn wel heel erg afgetrapt haha.

die gaten zijn inderdaad wel overdreven erg afgetrapt, hehe, maar van de bovenkant zie je er weinig van inderdaad, daar zien ze er nog goed uit. misschien kan je lapjes achter de gaten maken?

ik zou nieuwe kopen!:slight_smile:

Haha mijne zijn ook afgetrapt. Maar dat is juist tof!
Jouwe zijn wel extreem maartoch.

Ik denk dat het als je het goed combineert opzich wel kan…
Als je er maar geen gatenbroek bij aan doet ofzo, dan ben je net een zwerver. =D

Omg, hoe heb je ze eigenlijk zo erg afgetrapt gekregen? xD
Respect.

Ik vind ze best wel gaaf zo!

Die zyn vreselijk! ;$
die zool & die gaten niet normaal xD
ik heb net nieuwe schoenen en helemaal heel en door die veters enzo daar boven op komt zelfs al kouw binnen,
wil niet weten hoe dat voelt bij jou ! ;p
gewooon nieuwe kopen!

ehh zo zou ik ze niet meer dragen :stuck_out_tongue:
je kan ze wel bijv. voor de sier gebruiken want ze zijn wel leuk :grinning:
(veters aan elkaar knopen en aan een spiegel hangen ofzoiets)

Woooow dat zijn presies dezelfde die ik had , dezelfde gaten enz. xD ik heb ze ook maar met pijn in me hart weggegooit toen ik inzag dat ze te erg waren :stuck_out_tongue: