Afgelopen

hey meiden,

vervolg op me anderen topic. ik ben eigelijk beetje klaar met die jongen.
hij zei dat hij me mist en dat hij wou afspreken maar vandaag kon hij niet en morgen ook niet.
zit ik bij iemand anders wat tedrinken staat hij daar ineens voor de deur.
dus ik keek hem echt zo aan van oke je had dus geen tijd.
stuurt hij via de sms dat hij thuis ff zat was en dat hij hiet maar ff heen kwam.
maar dan snap ik niet waarom hij niet met mij wou afpsreken. dat deed hij laatst
ook al toen zei hij dat hij niet kon maar wel tegen iemand anders zegen van nou als je wat wil
moet je vanavond maar ff langs komen. maar ik kon niet komen.

ik heb gister tegen mezelf gezegt ik stop er mee en laat gewoon niks van mezelf horen kijken wat hij doet.
maar ik kan dat niet ik blijf hem smsen en zodra ik het smsje verstuurd heb dan denk ik wat doe ik nou.
het is ook zo dat ik verliefd op hem ben en ik weet dat ik al zijn slechten kanten probeer positief temaken. zo zegt hij dat hij me mist en dat hij me leuk en spontaan vind en dat hij van het weekend af wil spreken.

wat moet ik nou ik denk niet dat dit wat word als hij zo blijft doen maar ik ben gek op hem dus bij alles wat hij zegt probeer ik het positief tezien. iemand tips

Ik vind dat je erg onduidelijk schrijft.
Maar goed, als je weet dat het niet een goede jongen is voor jou, en je na elk smsje denkt “wat doe ik nou” verwijder je hem uit al je social media?

Als ik jou wat zou ik hem inderdaad uit sws mijn contacten verwijderen. En ga anders gewoon leuke dingen doen om hem te vergeten. Hahah succes!

Ik kan niet veel begrijpen van je verhaal, je zinsbouw is een beetje vaag.

Maar je zegt zelf al dat je weet dat het niks gaat worden en dat het geen goede jongen voor je is. Dan zou ik er gewoon mee stoppen. Stuur hem nog één smsje met iets in de richting van: ‘ik denk dat het niks gaat worden tussen ons’. Verwijder daarna zijn mobiele nummer en verwijder hem van social media zodat je hem ook echt kunt vergeten.

Ik ben het met bovenstaanden eens.

Wat is dat tegenwoordig met al die mensen die niet normaal meer kunnen typen? :’)

Ik snap er geen fuck van, sorry.