Afgelopen anderhalf jaar

Ik heb een jaar een vriendje gehad en het is dus inmiddels uit. Hij heeft drie keer met een ander meisje gezoend tijdens onze relatie en heeft dat toen zelf ook toegegeven, ik was er elke keeer weer kapot van maar vergaf het hem. Hij heeft het op een gegeven moment uitgemaakt waar ik helemaal kapot van was… 2 weken na het uit was had hij alweer een nieuwe vriendin. Ik heb achteraf er heel erg over nagedacht en heb spijt dat ik niet bij de eerste keer dat hij met dat meisje had gezoend had gezegt dat het klaar is.

Heb afstand van hem genomen zodat ik hem een beetje kon vergeten… Zijn daarna weer in contact gekomen. Het was net uit met zijn vriendin en zijn weer gaan skypen, whatsappen, afspreken etc. Hij vertelde me dat zijn oude gevoelens terug kwamen en het begon weer op te bouwen…

Ik had een paar dagen niks gehoord en zag op facebook ineens staan dat hij met zijn oude vriendinnetje had. Ik was boos dat hij me aan het lijntje had gehouden maar zijn daarna weer in contact gekomen en hebben afgesproken en zijn nu vrienden. Ik heb nog steeds als iemand over hem begint het gevoel dat ik een zwak voor hem heb, ondanks alles wat er is gebeurt.

Heb ik de juiste keuzes gemaakt??..

iemand die je meerdere keren bedriegt is niet iemand om een relatie mee te hebben lijkt me, want verkering draait vooral om vertrouwen, wat er dan niet kan zijn.

Maar uit je verhaal blijkt volgens mij ook dat je eigenlijk niet twijfelt, diep van binnen weet je dat je goed gekozen hebt toch?

Natuurlijk heb je de juiste keuzes gemaakt. Hij is best wel een lul, als ik het zo lees. Dat je een zwak voor hem hebt, is duidelijk, maar probeer toch wat afstand van hem te nemen en durf contact weigeren om jezelf te beschermen.

Is het voor jou wel verstandig om vrienden te blijven? Je kunt het natuurlijk wel proberen als jij dat zelf wilt, maar uit ervaring weet ik dat het bij mijzelf niet werkt… Jij hebt ook best een tijd met je ex-vriendje gehad en je hebt nog steeds een zwak, dat maakt het natuurlijk niet makkelijk