Afgeknapte haren?

Na het douchen föhn ik altijd mijn haren, kneed ik mijn krullen, zodat ze net iets mooier zitten als dan ik ze gewoon laat opdrogen, maar ik gooi altijd mijn haar naar voren, en ik zie dan dat er tijdens het föhnen veel kleine haartjes uitvallen, is dit normaal en de dagelijkse portie haarverlies? Of moet ik me hier zorgen over gaan maken?

Ik weet alleen dat als je haar nog nat is, je nooit eerst met een föhn aan de slag moet. Je moet eerst met een handdoek je haar drogen en dan kun je föhnen…

Als je dat elke dag doet, dan breek je haar af!
Door het elke dag te föhnen word het heel droog, en als je haar droog is dan weet je het al. Dan gaat het breken!
Ik heb zelf ook krullen en eerst deed ik der heel veel haarlak in en allemaal dingen omdat het pluisde, nu heb ik brylcreem dat is uit me opa zijn tijd voor vetkuiven maar goed, dat doe je der dus in als je haar nat is en dan droogt het op en pluist het niet meer en het blijft de hele dag zitten.
Het is te koop bij de alberthein ongeveer 3 euro volgensmij!
Dus niet meer zo vaak je haar föhnen want dat is heel slecht!
Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

misschien heb je de föhn op een te hete stand, en gebruik je een hittebeschermer voor je haar?

Maak je niet zo druk joh. Een mens verliest ongeveer honderd haren per dag. Oké misschien is je haar iets minder perfect gezond als je het föhnt, maar je word er echt niet kaal van hoor ofzo :stuck_out_tongue:

blushflush…
ik zag iemand met bijna dezelfde naam als jij.
blush_lush was het, denk ik. xD
okay dat was heel erg offtopic,maar ik moest het gewoon ff kwijt.

als ik mijn haren was zitten er altijd heel veel haren tussen mijn vingers (een stuk of 10) en als ik dan mijn handen door mijn natte haren haal, vallen er ook veel uit.
Ik heb ooit gehoord dat iedereen op 1 moment van de dag een haaruitval moment heeft. De ene tijdens het slapen, de ander tijdens het wassen, de ander op de fiets (wind), de ander tijdens het fohnen.
Maar zoals BearHug als zei, eerst zelf proberen te drogen en 1 keer een kam er doorheen halen. Gebruik je een serum voor het haar tegen de hitte?