afgekeurde crush

dus ik vind zo’n jongen leuk bij mij op school, maar mijn vriendinnen vinden het maar al te leuk om hem af te kraken. ze weten dat ik heb al lang leuk vinden maar toch.

iedere keer zeggen ze: “oh hij ziet er echt gay uit” “gadver kijk naar dat vestje” “ew een rode broek, hij is zo gay” (ik heb niks tegen gays ofzo hoor:))

en het irriteert me echt vreselijk.
maar wat moet ik doen?
want als ik iets verkeerds zeg raken ze geiriteerd en krijgen we ruzie en ik wil onze vriendschap niet op het spel zetten!

vinden jullie het ook zo irritant als mensen je crush beledigen? ik bedoel, ik weet dat hij niet de knapste of de meest perfecte jongen is, maar dat boeit me niet.
ik vind hem leuk en als hun nou niet zien dat hij voor mij wel perfect is moeten ze gewoon niks zeggen toch?

i.i.g ik heb geen idee hoe ik hiermee om moet gaan!!

help me please? x

het enige probleem is, is dat ze al het hele schooljaar weten dat het mijn crush is :frowning_face:

ja ik snap ook niet echt waarom ze dat doen! maar ze vinden het gewoon leuk denk ik.
heb ik trouwens als gezegd maar ze zeggen dat ze hem nou eenmaal 'grappig’vinden.
like idk.

Negeren joh. Jou keuze. En dit zijn niet je ‘vriendinnen.’
Meestal eindigen zij met een vercrackte junkie later die besmet is aan een ziekte :slightly_smiling_face:.

Dat eerste deel, oke. Maar het tweede, WTF? Doe even normaal.

je hebt volgens mij wel gelijk!! ik zal het ze HEEL duidelijk maken!!
thankyouu x

lol de eerste keer dat ik hardop lachte vanachter een computer scherm :wink:
thankyou voor de tip!

Gelukkig zijn er nog mensen die niet alles te serieus nemen. :roll_eyes:

Graag gedaan meid!

gelukkig ja, zou wat zijn als dat niet meer zo was!!

xo

Zíj zetten eerder de vriendschap op het spel.
Ga er gewoon een keer vol tegenin.
“Oh wat gáy”. “Ik vind het wel leuk”.
Zijn praten ook alleen maar met elkaar mee, als vriendin 1 had gezegd “ohh wat een leuke broek” zegt vriendin twee het ook. Ze beinvloeden elkaar waarschijnlijk gewoon daarin.

ik zou een beetje tempo erin gooien hihi als je een relatie met hem krijgt en hem meeneemt naar feestjes enzo merken ze vanzelf dat het wss een hele leuke jongen is. :upside_down_face:

weetje wat ik ook zou doen als je uiteindelijk iets met hem hebt… voor hun neus heeeeel schattig gaan doen

edit: hier heb je nu alleeen vrij weinig aan xD