afgebladerde nagellak

hallo,
ik had gister-middag/avond mijn nagels gelakt. Ik heb altijd het probleem dat mijn nagellak er super snel afbladert.Nu dus ook. Niks helpt. Als er een klein stukje af is dan haal ik meestal de rest er ook af en dan loop ik rond met een ongelakte nagel.

Hebben jullie tips.

ps. basecoat helpt niet. valt er net zo hard weer af.

Heb je er ook een topcoat overheen?

ja

dit probleem heb ik nou ook… echt zo irritant, ik doe vaak nail-art, dus dan doe ik er helemaal mijn best voor, en dan is het er na 1 dag alweer af, echt jammer. En als ik topcoat gebruik, gaat het er nog sneller vanaf… en bij mijn vriendin blijft het er gewoon 1 hele week perfect opzitten! not fair…

^ ja precies. Helemaal het zelfde gebeurt er bij mij.

een beschermende laag over de nagel en dan met nagellak die je wilt erop doen

^ hu??

ik gebruik niet vaak nagellak, maar de laatste tijd gebruik ik het wel steeds vaker. Ik had zaterdag een nagellak bij de hema gekocht, een long lasting lak en die zat er tot vandaag perfect op!(heb het zelf weggehaald) wow ik was helemaal verbaasd, dit zonder base coat en top coat.

dus misschien een tip: longlasting nagellak.

Ze bedoelt basecoat denk ik, maar die gebruik je al

als essence nagellak gebruikt is dat héél normaal.
maaqr bij gosh,catrice,rimmel en de iets duurdere merken blijft die er bij mij goed op.

essence is inderdaad minder. ik zelf heb helemaal geen essence, maar een klasgenootje had vandaag essence nagellak op en die vond ik helemaal niet mooi, hij dekte niet goed.
op zich kun je dat wel fixen door meerdere dunne laagjes te gebruiken…

door jou ben ik mijn nagels aan het lakken met mijn hema nagellak(lees boven)

ander merk nagellak?

misschien heb je wel verouderde naggellak ofzo? of een slecht merk?
want ik he dat ook bij 1 merk, want die is heel dik ofzo. en dan bladert het er na 1 dag weer af… maar bij andere merken heb ik het niet.
en probeer dit is: sla bace coat over. dan hecht de nagellak meer met je nagel. en blijft het beter zitten/.
succes!

Nagels vijlen, basecoat, twee lagen nagellak, topcoat?

zou ik niet doen, dan verkleuren je nagels naar geel als je het te vaak doet.

Lak je je nagels in laagjes? Misschien dat je de eerste laag te lang droog houdt voor je de tweede laag aanbrengt?

Je kan het beste je nagels een beetje polijsten. Even met de vijl over je nagels heen. Echt erop. Niet te lang en teveel, anders gaat het er nog sneller af. Maar bij mij werkt het. Eerst bladerde het er ook heel snel af, maar sinds ik dit doe blijft het veel langer zitten.

Zorg dat je nagels vetvrij zijn wanneer je nagellak opdoet.
Dus maak ze eerst even schoon met een beetje nagellakremover en zorg dat droog zijn.

ik lees dus dat essence niet goed is. Ik denk dat het daat aan ligt. gebruik altijd essence. bedankt voor de tips. zou ze gaan gebruiken.