Affectie in openbaar?

hoihoi,
ik ben een persoon die erg van affectie houd, gewoon van knuffels en aanraking etc, maar met mijn ‘vriend’ (is nog niet officieel) heb ik er best moeite mee als hij dus affectie toont waar andere mensen bij zijn. gewoon knuffels geven in prive en handen vasthouden vind ik helemaal prima, maar hij houd ook van aanraking, en pakt wel vaak mijn hand vast in t openbaar of wil knuffelen. ik voel me hier best oncomfortabel bij een weet niet waarom.
wat kan ik hier aan doen? tips?
x

1 like

Denk persoonlijk dat je daar niet veel aan kan doen. Je kan aangeven bij hem dat je je daar nog niet heel prettig bij voelt in het openbaar. Aangezien het nog niet officieel is tussen jullie, vind ik dat ook niet zo raar om aan te geven. Ik vond het in het begin ook lastig om affectie te tonen naar mijn vriend in het bijzijn van vrienden en familie. Heb dat in het begin ook wat ‘vermeden’. Nu heb ik daar eigenlijk helemaal geen moeite mee. Misschien is het gewoon een kwestie van tijd en neem ook die tijd om samen iets op te bouwen.

Dankjewel! :smiley:

hoi hoi,

wel herkenbaar! ik had bijvoorbeeld nog nooit een vriendje gehad die dit met mij in het openbaar deed en daarom was het nieuw voor mij. Het was bij mij een combi van dat het een soort bevestiging geeft van wat jullie samen zijn in het openbaar, en dat vond ik fijn maar het is ook even wennen.

Nadat ik me comfi voelde met hoe het tussen ons zat voelde ik me ook meer comfi met de affectie.