Affaire met de broer van m'n vriendin..

Eigenlijk vond ik hem al een tijdje leuk, maar ik had er nooit serieus over nagedacht. Tot gisterenavond, we waren naar de stad geweest met Roy (de broer van mijn vriendin Tara), Tara zelf en Max, een vriend van Roy. Toen we thuis kwamen hadden we een paar matrassen in de woonkamer neergelegd, en gingen een beetje chillen enzo. Roy pakte zijn mobiel om voor de grap iets lulligs over me te tweeten en ik wilde die mobiel dus pakken… In no time zat ik boven op hem en keek hij me opgewonden aan.

Nu komt het: Hij heeft een vriendin!! Ik besteedde geen aandacht aan het feit day Roy een vriendin heeft, en hij zelf ook niet. Dus we gingen gewoon door en ik was naast hem gaan liggen. Tara was naar een andere kamer gegaan om vanaf 05:00 nog even te kunnen slapen, en Max lag naast ons half slapend tv te kijken. Ik zei dat ik het koud had en hij sloeg zijn dekens open waardoor ik uitgenodigd werd tegen hem aan te komen liggen, en dat deed ik. We keken elkaar steeds nogal ‘zwoel’ aan en er was bij ons beide een sterke drang om te zoenen. Dat vertelde hij achteraf tegen me. Hij vindt me knap en leuk en werd erg opgewonden die avond. Alleen weet ik niet hoe het verder moet! Roy stuurt steeds naar me dat hij me mist, me wil zien, zoenen, enz. maar het blijft in mn hoofd zitten dat hij een vriendin heeft. Ik heb het aan niemand verteld maar hoop dat jullie me kunnen helpen? X

met wat moeten we je helpen? hij heeft een vriendin, wees niet zo laag en laat hem met rust

Niet doen, hij heeft een vriendin!
En misschien zal hij dan precies hetzelfde doen bij jou, áls jullie ooit iets zouden krijgen.

Ik snap je punt maar als je ‘verliefd’ bent gaat dat niet zo makkelijk. En aangezien hij ook bij mij wil zijn weet ik nu even niet wat verstandig is en hoopte ik op tips

oja… nog niet eens aan gedacht…
thanks!xx

Kun je niet gewoon vertellen dat je het niet wilt omdat hij nu een vriendin heeft, misschien vindt hij jouw wel leuker en maakt ie 't uit…

Is misschien wel het beste, maar als ik zeg dat ik het niet wil zegt ie vast ook niet meer dat hij het wel wil. Die relatie tussen hun is niet heel serieus maar toch…

Ik zou zeggen: Gap, je hebt een vriendin, wie hou je voor de gek?

HIj wil denk gewoon kijken hoe ver je gaat.

Als je het echt perse wil, moet je hem eisen dat hij kiest tussen jullie. Maar ik zou het eerlijk gezegd niet doen, als hij nu al makkelijk vreemd gaat kan hij dat ook bij jou doen?

He-le-maal eens met dontstopmoving!

Persoonlijk vind ik dat je met je poten van andermans vriendje af moet blijven. Maakt niet uit in welke onmogelijke situatie je ook bevindt - juist met dit soort zaken moet je je fatsoen houden, wil je zelf niet in dezelfde val lopen.

Als je nu al weet dat hij niet altijd even trouw is, zou je dan willen dat het je vriend wordt? Ik zou er mee stoppen.

Jullie hebben gelijk, ik ga vragen waar ik sta, en dan kap ik ermee. Ik zeg dit nu heel vastberaden, nu nog proberen. Thanks meiden! X