afdansjurk

haaii

ik moet over ong. een maand afdansen! :grinning:
maar ik ben nog opzoek naar een jurk…
weet iemand een winkel waar ze leuke jurken voor het afdansen verkopen?
Ik woon zelf in overijssel, graag wel een winkel in OV als het kan.

xliefs

ik heb nog wel een rode leuke jurk :slightly_smiling_face:

nou, ik zoek eigenlijk een zwarte jurk.
maar bedankt voor je reactie!

Die toko in enschede , lex albers is weg :frowning_face: die zat naast de irene promenade.
Als je een typisch latin-jurkje zoekt, zou ik als ik jou was naar een buitenlands, goedkoop winkeltje gaan.
Voor een ballroom/kerstbal8ige jurk kan je kijken bij winkeltjes in Hengelo, deze zit vlak achter de hema & er is nog 1 winkeltje als je vanaf het marktplein ergens afslaat (weet het nietm eer precies).

ik heb zelf 2 leuke zwarte jurken die ik voor een gala heb gekocht maar ze zijn tot op de knie en eentje helemaal zwart en eentje met glimmertjes erop. In Amsterdam heb je heel veel leuke winkeltjes dus misschien kan je aan je ouders vragen of je en dagje met ze mag shoppen in Amsterdam? ik denk dat je wel eerder een leuke jurk had gevonden als je hem rond kerst had gekocht :stuck_out_tongue:

hahahahah weetje wat ik dacht door die titel, dat je bedoelde dat je een jurk had, die afzakte als je aan het dansen was hahahah :grinning_face_with_smiling_eyes:

kijk eens op www.danskleding.net
ik heb ook nog een paar dansjurken, maar dat zijn echte wedstrijdjurken.

ik moet 22 maart geloof ik afdansen!
voor brons, haha
veel succes he!

maar sorry kan je niet helpen, ik woon vlakbij amsterdam… haha
succes met t vinden!

haai.
Waar zit je op dansles dan?
je kunt op de h&m site naar jurkjes kijken!
xliefs

Klik.

Deze vind ik zelf erg mooi, heel typisch voor stijldansen. En omgerekend in euro’s ook totaal niet duur. Hij is er ook in het zwart.

Errrm… try Zwolle?
Ik weet niet of Emmen ver van je vandaag ligt ('t is wel in Drenthe). Maar daar heb je Station One en de Oude Liefde, en die hebben werkelijk prachtige jurken <3

vintage zaakjes voor mooie klasieke jurken , die zitten zo’n beetje overal en als je binnekort toevallig naar londen gaat ga dan langs the paperbagprinces

In haarlem hebben ze no name
nou weet ik niet of ze dat ook bij jou hebben die winkel,
maar iig; de winkel hangt helemaal vol jurken !

in zwolle hebben ze vast wel een winkel waar ze leuke jurken verkopen of amersfoort of apeldoorn ik weet niet eigenlijk ik zeg maar wat…

succes met dansen en zoeken naar een jurk

in zwolle heb je wel maar niet echt bijzondere

vet stom ik pas niet eens een jurk… ben wel 14 jaar maar heb geen jeweetwel :anguished:? maar ja het komt op zijn tijd:P

heeft iemand dat toevallig ook ??
xx

weet iemand (die deze jurk heeft) of ie een beetje geschikt is voor afdansen?

http://files.hm.com/media/products/904/DXL904_80835_92005_76_5926.jpg

Leuk jurkje :'D Ik denk dat hij wel geschikt is voor afdansen!

Ik denk ook dat ie geschikt is voor afdansen! Wel even opletten dat de bovenkant goed aansluit, anders zakt de ene kant misschien af met dansen! :wink: