Afbeeldingen van mezelf op google

Hallo,

Op mijn vorige account, Spankadoodle heb ik volgensmij twee keer een foto van mezelf geplaatst. Als ik mijn username google, staan die foto’s meteen bovenaan. En via google zijn ál mijn posts in 1 klik te achterhalen, met mijn emailadres erbij.
Gaat deze informatie van google af bij het verwijderen van mijn account? Of blijft dit voor altijd erop staan?

Zouden jullie sowieso mijn account willen verwijderen? Dankjewel.

Dan zullen je foto’s via google nog gewoon (voor langere tijd) zichtbaar zijn.

weer een voorbeeld dat girlscene gewoon slecht is…

Kan je je mailadres (en foto’s) niet weghalen uit je post? Zo heb ik in ieder geval een keertje mijn mailadres van google gekregen.

Eh, Girlscene heeft dit niet op het internet gezet, maar zijzelf. Alles wat je op eender openbaar forum schrijft, kan in de zoekresultaten van Google verschijnen. Dus het is haar schuld dat ze hier niet beter bij nagedacht heeft, en niet die van Girlscene :’)

^^ ik dacht dat ze der mailadres niet zelf had gepost?

Heb ik ook niet.
En, ik weet niet meer wat mijn wachtwoord en e-mailadres is, dus ik kan niet inloggen.

Al met al vind ik dit echt heel triest en onprofessioneel. Ik post nooit meer foto’s en privé-informatie hier.

maar je e-mailadres was toch te vinden via google?

Stuur een mailtje naar Marjolein om je wachtwoord te achterhalen. Maar ik denk als je gewoon je account verwijdert, die info er wel blijft opstaan.

En oke, ik dacht dat ze dat wel had gedaan. Grove fout van Girlscene dus. Eigenlijk kan je ze gewoon voor de rechtbank slepen :’)

Ja alles blijft sowieso heel lang op internet staan helaas. Niks aan te doen, daarom post ik ook maar geen foto’s op girlscene…

Yeah, en ik heb op meerdere sites een “ongewone” username en daar is geen enkele informatie op terug te vinden via google. Een website zou geen informatie moeten doorspelen aan derden.

Volgens mij blijft dat voor altijd erop staan. Helaasch. Kutte van het internet.
Waarom wil je je account sowieso verwijderd hebben?

@KurtCobain: Omdat ik het account niet meer gebruik en in de tweede plaats omdat ik informatie gepost heb die inmiddels niet meer juist is, of gewoon te persoonlijk om zo makkelijk te kunnen achterhalen.

Oké dat begrijp ik. Hahaha jezus, iedereen die mijn forumnamen googlet zal zich echt afvragen wat voor achterlijk persoon ik ben. :’) Foto’s van Anders Breivik, een dikke man in vrouwenlingerie, Fabio Lanzoni, Angelyrical…

Je kan proberen meerdere gevallen te verzamelen en gezamelijk een klacht indienen tegen Girlscene.

What the fuck… dat inloggen doet … raar… Ik ben serieus best wel bang eigenlijk dat er een of ander virus op girlscene zit en dat dalijk mijn hele pc crasht of zo. Bleh. Lekker geregeld hier allemaal.

Ja, daarstraks probeerde ik uit te loggen, en ik bleef gewoon constant ingelogd :’)

Ik had dat oook inderdaad met als ik mijn eigen naam intikte ik al die google resultaten kreeg !
Toen heb ik mijn username verandert en nu is het ondertussen weer verandert op google, dus als je mijn naam intikt krijg je niks meer
(het gaat dus vooral om je eigen naam als je die in je profiel hebt staan en je email idd).

Okee, ik heb mezelf is gegoogled, en blijkbaar vind girlscene (of yourscene) het nodig om via google mijn achternaam, geboortedatum, geslacht en username weer te geven.

Dingen die gecodeerd zouden moeten zijn. Die geheim zouden moeten zijn. Als ik dit al kan vinden via Google, wat dan als een hacker iets probeert?