Afbeelding in een ketting verwisselen

Een keer zag ik dat iemand een eigen foto/plaatje in zo een ketting had geplaatst.
Volgens mij was de ketting ook met een glazen laag erover.
Ik vroeg me af: Hoe kan je zoiets zelf veranderen/verwisselen?
En anders: Weet iemand waar je zulk soort kettingen kan kopen waarin je zulke plaatjes met (meer) gemak kan verwisselen?

http://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/madebycaro/article13413631.jpg

ik denk dat je die gewoon zelf met een fotolijstje kan maken…

Met fimo klei en dan bakken en dan plaatje in plakken:)
Kijk>http://www.youtube.com/watch?v=rv3lVhCsToc
en als je plaatje wil verwisselen mischie er weer een ander plaatje op plakken??

Gr.

@iamjustlisa
Wellicht wel. Alleen heb ik nog niet eerder zulke kleine fotolijstjes gezien.
Weet jij waar die te koop zijn?
Ik dacht aan Xenos maar of zij die in zulke kleine formaten hebben, weet ik niet.

@JuliaXoX
Ziet er heel leuk uit.
Hierbij heb je de hele ketting ook echt zelf gemaakt.
Maar ik vroeg mij af of het bij een bestaande ketting, zoals in mijn beginpost, mogelijk is om het plaatje te veranderen.
Er zit namelijk een glaslaag overheen en ik wil weten hoe je die kan verwijderen.
Er zijn mensen die deze kettingen verkopen en hem tegen een vergoeding kunnen verwisselen van afbeelding.
Dus ik vroeg me af: Kunnen wij dat ook niet zelf? En zo ja; hoe?

http://www.ebay.com/itm/1…ain_0&hash=item20c67aa236

Dit zijn legen en daar kun je dan zelf een fototje in doen. Op youtube staan filmpjes hoe het moet alleen ik kan hem niet meer vinden…

ik denk bij de xenos, bij grote hema’s enzz gewoon even kijken!

Als het een plaatje is van een webshop en je het daar wil kopen om het plaatje een keertje te kunnen veranderen,kan je mischien contact opnemen met de maker van de ketting er staat vast wel op de site contact:dan stuur je gewoon een mailtje,als je daar het lef voor hebt…
Ik durf dat namelijk niet zo snel…
Maar goed…dan kan je vragen of je een ander plaatje er in kan doen… of mischien kan zij wel een speciale voor je maken… maar die kans is klein en het zal dan ongetwijfeld duurder worden… laatst zag ik een bierdopje als je daar een plaatje in doet gat in maakt en dan dicht knijpt heb je zelfs een fotoijstjes effect en kan je er touwtje doorheen rijgen en dan heb je zelf een kettinkje gemaakt…
of je er glas omheen kan doen betwijfel ik…
Mischien gwn plastic folie voor de glans???

Gr

Vraag aan die gene hoe ze dat doet!!!
Woehoe:P

@beertjeschips
Mocht het hars zijn, weet jij hoe dat te verwijderen is?

@JuliaXoX
Ik heb al met de verkoopster gesproken, over dat zij hem voor mij kan verwisselen. Hier zitten inderdaad extra kosten aan verbonden.
Ik overweeg ook om het gewoon te bestellen maar ik wil het ook graag zelf kunnen doen.
En omdat ik eens heb gezien dat iemand zelf zo een ketting heeft gemaakt (alleen de afbeelding heeft verwisseld), wil ik graag weten hoe je dat moet doen. (:

Ik denk trouwens niet dat de verkoopster mij wilt vertellen hoe zij dat voor elkaar krijgt.
Ik kan het natuurlijk proberen.

je kan hangers en harsstickers kopen. dan kan je er zelf plaatjes indoen

^
Dankje! Hierop ben ik verder gaan zoeken en wat een keus uit assortiment! + lekker goedkoop & precies waar ik naar zocht.
(;

Je kan ze gewoon los kopen. Ik weet dat Etsy een heleboel verkoopt voor redelijke prijsjes.

^
Dat is ook een goeie site inderdaad.
Alleen is het even zoeken naar de juiste zoektermen.
Ik zie nu voornamelijk sieraden die al kant-en-klaar zijn.

Wow! Heel erg leuk! Volgens mij heb ik z’n soort ketting hanger om zelf plaatjes in te doen ook wel eens bij de pipoos gezien (alweer een tijd geleden hoor). Die eerste is echt super leuk!

http://glamgirl.webklik.nl/page/frameketting#frame

-
Misschien hebben Xenos en Hema idd wel die fotolijstjes. Misschien ook wel action? Even kijken…

Wat je ook kunt doen is zo’n sleutelhanger dingetje waar je een foto in kunt doen. Dan haal je de sleutelhanger er af?

@XxRoodRoosje
Ja, leuk hè? Bedankt voor de tip over Pipoos. Die zullen zulk soort dingen ook kunnen hebben.

@Angelinamcvi
De website doet het niet. (:

Ik zal inderdaad eens in die winkels gaan kijken.
Maar het idee om harsstickers en frames te bestellen bij webshops die allemaal van dat soort losse dingen verkopen, vind ik tot nu toe nog het beste idee!

Dat van de sleutelhanger kan ook maar zo’n sleutelhanger is al gauw iets groter + wellicht zwaarder.

Ziet er leuk uit! Ga ik ook eens proberen! bedankt!

Hahha,Oke;)
Veel succes!

Als je hem koopt en hem goed bekijkt kan je mischien zien hoe ze het heeft verwisseld?
Verder kan ik je dan helaas niet helpen…
Sorry
x.