Afbeelding bankkaart

Hallo!

Ik krijg een bankkaart en zou daar graag een afbeelding op willen, alleen vind ik bijna nergens mooie afbeeldingen met tenminste resolutie 480x480 pixels (wat dus vereist is…).
Iemand die mij kan helpen? :grinning:

Bedankt! :upside_down_face:

Ik heb een foto van mijn hond er op laten zetten.

Hoe moeten wij nou weten wat jij mooi vindt?
Of bedoel je dat wij een site moeten geven waar je dat soort plaatjes op kunt vinden ?

Een site met plaatjes zou wel handig zijn, haha! Het probleem is dat ik bijvoorbeeld wel leuke afbeeldingen vind op weheartit.com maar dat die resolutie te laag is… Dus iets soortgelijks zou wel handig zijn (:

Ken je geen leuke tumblr?

Heb mijn tumblr een tijdje geleden verwijderd, maar ik zal wel even een kijkje nemen via gewoon zoektermen (; bedankt!

Huh? Ik heb helemaal geen afbeelding op mijn bankkaart :astonished:

^dat kan pas sinds een half jaar ofzo? Nja kijk eens op weheartit.com volgens mij zijn dat dezelfse resoluties die jij zoekt :slightly_smiling_face:

Ik heb het al een aantal jaar :upside_down_face:

Heb je geen leuke foto die je zelf hebt gemaakt van vakantie bijvoorbeeld die je kan gebruiken?

Ik ga nog even verder zoeken :slightly_smiling_face: en ik ga ook even kijken via google gewoon (;

Ik heb het al een aantal jaar op mijn oude pas staat nog postbank dus zelfs voor het ING werd (was in 2009 ofzo?).
Toen ze de nieuwe passen gingen maken mocht ik gratis een nieuwe maken.
Maar ik ontwerp mijn passen zelf met meerdere plaatjes zodat ie genoeg pixels heeft en mooi past en ik gewoon een uniek exemplaar heb. Foto’s kan je er ook vaak voor gebruiken.

Ik heb 'm al een paar jaar. Ik heb toen gewoon een leuke foto van een van m’n vakanties erop gezet geloof ik!