AFAS Circustheater Den Haag

hallo allemaal,

ik wil graag naar de musical Billy Elliot maar ik vraag me af waar je het goed kan zien in dit theater
want, er zijn plaatsen vrij voor de eerste rij maar kan je het hier wel goed zien? (moet je niet de hele tijd omhoog kijken ofzo of dat je niet alles kan zien omdat je zo dichtbij zit?)
Is er misschien iemand naar deze voorstelling (of een andere voorstelling in dit theater) zoja waar zat je en kon je het vanaf daar goed zien?

groetjes Anoniem

Staat gewoon op de website
http://www.afascircustheater.nl/theater/kaartverkoop/theater_plattegrond/

@kloplop ik bedoel eigenlijk van mensen uit eigen ervaring vanaf waar je het podium goed kan zien

Ja en dat klopt gewoon met wat er op de website staat, daarom post ik die link

@kloplop ooohjaa sorry zie het nu pas dat je er op kan klikken

Ik vind eerste rij circustheater niet zo ideaal eigenlijk, vanaf rij 4/5 zit je veel beter.

ik heb bij Sister Act op de eerste rij gezeten en ik kon alles goed zien. Je hoeft in ieder geval niet omhoog te kijken dat je last van je nek krijgt ofzo. Ik vind vooraan wel heet gaaf want je kan gezichtsuitdrukkingen echt heel goed zien en soms hoor je ze zingen of praten in het echt zegmaar en niet door de microfoon, dat vind ik altijd heel mooi.

Ik heb zelf een keer in zo’n loge gezeten, dat vind ik echt een aanrader! Vooral 0, 1 of 2. Dan zit je niet te ver weg, maar je zit ietsje hoger en kunt alles perfect zien.

Weet iemand misschien ook tot welke rij je de gezichtsuitdrukking van de spelers kunt zien?