Advies?

-

vraag via whatsapp aan hem of het klopt wat dat meisje zegt en anders spreek je een keer af met hem in het echt en vertel je rustig wat je gehoord hebt. die ex hoeft daar niet persé achter te komen (zoek anders uit wanneer ze op vakantie is) .
ook zou ik alles je beste vriendin vertellen, zodat zij je ook kan helpen.
veel succes ! XXX

Ik vind dat je op je eigen gevoel moet afgaan, als het voor jou goed voelt moet je het doen! En mocht het dan niet werken of zou je alsnog ‘problemen’ krijgen dan heb je het in ieder geval zelf ondervonden

Ik denk eerlijk gezegd dat ze met problemen bedoeld ruzie krijgen met haar en al haar vriendinnen en daar heb ik echt geen zin in, ik snap gewoon niet waarom het zo moet…

Nog meer reacties please ??

Je moet met hem gaan praten natuurlijk! Voor hetzelfde geld is het grote onzin wat ze je vertelt, je kan niet zomaar haar gaan geloven! Hoe geloofwaardig is een ex nou? Ik zou persoonlijk ook alleen maar slechte dingen over mn ex zeggen tegen een eventuele nieuwe vriendin van hem… dat is gewoon jaloers!

En naja dan heb je maar ruzie met haar en haar vriendinnen, als zij het zo kinderachtig willen spelen moeten ze dat toch zelf weten. Je wereld vergaat toch niet als er een paar meisjes boos op je zijn.

Als je die jongen echt leuk vindt is dat toch het enige wat telt?

Ik geloof haar ook niet meteen. Maar het gaat me om het idee, heb ik zin om te worden bedreigd allemaal voor een jongen. Me vriendinnen zeggen dat ik hem maar gewoon met rust moet laten en niet meer moet afspreken en praten.

als je vriendinnen zeggen dat je het niet moet doen…
liefde maakt blind.

Je moet je eens bedenken waarom die ex van die jongen jou waarschuwt. Als ze jaloers was dan zou ze je wel verrot schelden of zoiets dergelijks. Ik denk dat ik hetzelfde zou doen als zij als ik met een jongen was geweest die een player was en die zou een nieuw meisje krijgen, ik zou haar ook proberen te waarschuwen. Niet veel meisjes zullen met serieus nemen maar ik zou het wel doen. Maar als jouw vriendinnen al zeggen dat ze liever niet hebben dat jeomgaat met die jongen, dan zou die meid best wel eens gelijk kunnen hebben over die gast.

Oke maar mijn vriendinnen kennen die hele gast niet eens zo goed…

Lekker doen wat je zelf wilt YOLO!

Het lijkt erop dat dat meisje gewoon jaloers is en dat ze jou van hem wilt weghouden. Ik denk dat je hierover met die jongen dat je leuk vindt over moet praten, en zijn reactie zien.

Maar wil die jongen jou nou wel of niet?

Maar wil die jongen jou nou wel of niet?

^ Ik denk van wel, anders zouden ze niet zoveel contact hebben.

Die ex van hem is waarschijnlijk jaloers. Dat is meestal het geval, maar als je beste vriendinnen zeggen dat je t niet zou moeten doen… zou ik naar hun luisteren! 9 van de 10 keer krijg je later te horen; i told you so…

Haha ja dat wil die. Maar mijn probleem is toch echt mijn beste vriendin, ik weet niet waarom ze er zo tegen is, ze zegt dat ik beter kan krijgen maar ze kent hem eigenlijk niet en ik vind hem wel heel leuk… Plus dat ik nu dus tegen zijn ex heb gezegt dat ik niet met hem afspreek, terwijl ik dat eigenlijk wel wil doen…

Oke eigenlijk is het maar een vriendin die dit zegt. Ik weet echt niet wat ik moet doeeeen :frowning_face:

Dit.

Maar die ex van hem heeft 3 jaar een relatie met hem gehad, hij is dus geen ‘player’ ofzo.