Oke, een goede vriend van mij heeft dus wat problemen met zijn vriendin, en ik wou daar graag wat advies over krijgen wat ik tegen hem kan zeggen want hij is een beetje eigenwijs en luistert niet naar mijn advies. en ik wil hem graag vertellen wat anderen zouden doen.
Want hij heeft nu voor 1.5 maand een vriendin
aan het begin was hij heel gelukkig met haar
maar sinds 2 weken doet ze ineens heel raar en onaardig tegen hem
ze zegt dat ze hem nogsteeds leuk vind, maar dat er iets is, maar ze wil niet zeggen wat enzo. Maar hij begint steeds minder voor haar te voelen en wil dat de relatie weer zoals het in het begin was is. En wil zorgen dat ze weer aardig doet. Maar nu heeft hij ook een klein beetje gevoelens voor mij gekregen, en mij dit ook verteld. Ik heb geen gevoelens voor hem, maar er is wel een mogelijkheid dat die nog komen. En dat heb ik hem ook verteld. Maar hij wil wel door met zijn vriendin.
Hij was zelf dit van plan (uit msn gesprek gekopieërt); Ik ga gewoon vaker bij haar staan in de pauze en dan probeer ik haar hand te pakken, en dan kijk ik hoe ze reageert. En als ze inziet dat ik nogsteeds van haar houd, verandert ze haar houding misschien ook.
Nu zou ik graag willen weten of julie dit een slim idee vinden ofniet, en zo niet, wat zouden julie in dit geval aanraden?
Zelf heb ik wel een mening hierover maar ik wil niet dat dat julie advies beïnvloed. Vandaar dat ik die niet post