Advies?

Oke, een goede vriend van mij heeft dus wat problemen met zijn vriendin, en ik wou daar graag wat advies over krijgen wat ik tegen hem kan zeggen want hij is een beetje eigenwijs en luistert niet naar mijn advies. en ik wil hem graag vertellen wat anderen zouden doen.

Want hij heeft nu voor 1.5 maand een vriendin
aan het begin was hij heel gelukkig met haar
maar sinds 2 weken doet ze ineens heel raar en onaardig tegen hem
ze zegt dat ze hem nogsteeds leuk vind, maar dat er iets is, maar ze wil niet zeggen wat enzo. Maar hij begint steeds minder voor haar te voelen en wil dat de relatie weer zoals het in het begin was is. En wil zorgen dat ze weer aardig doet. Maar nu heeft hij ook een klein beetje gevoelens voor mij gekregen, en mij dit ook verteld. Ik heb geen gevoelens voor hem, maar er is wel een mogelijkheid dat die nog komen. En dat heb ik hem ook verteld. Maar hij wil wel door met zijn vriendin.

Hij was zelf dit van plan (uit msn gesprek gekopieërt); Ik ga gewoon vaker bij haar staan in de pauze en dan probeer ik haar hand te pakken, en dan kijk ik hoe ze reageert. En als ze inziet dat ik nogsteeds van haar houd, verandert ze haar houding misschien ook.

Nu zou ik graag willen weten of julie dit een slim idee vinden ofniet, en zo niet, wat zouden julie in dit geval aanraden?

Zelf heb ik wel een mening hierover maar ik wil niet dat dat julie advies beïnvloed. Vandaar dat ik die niet post

ik denk dat je vriend tegen zen vriendin moet zeggen wat hij voelt , gewoon echt zeggen wat hij denkt, en miss moet hij ook zeggen dat hij iets voor jou voelt ., want dan kan zij daar ook rekening mee houden, anders is het ook oneerlijk tegenover die andere vriendin vind ik . x

Ik snap wel dat hij nog van haar houdt, maar als ze zo raar en onaardig tegen hem doet is er echt iets mis lijkt me. Hij moet dus denk ik eerder met haar gaan praten over de situatie… vindt het namelijk wel sneu voor hem zo!

iemand uit onze vriendengroep is nu met haar aan het praten op msn. En blijkbaar is er een reden waarom ze zo doet maar die reden weet ze zelf niet. (een beetje vaag als je het mij vraagt). Maar ze zegt ook dat ze het liever niet verteld omdat hij dat niet leuk vind.
Dan weet ze het dus blijkbaar wel zelf…
Nog meer advies aub?

upje.

Nou als dit na anderhalve maand al zo is… Denk ik dat t weinig zin heeft voor je vriend om door te gaan met haar.

Dus het is duidelijk dat er een reden is voor haar om zich zo tegenover haar vriend te gedragen, maar daar wil ze eigenlijk niets meer dan dat over zeggen? Dus eigenlijk is ze niet eerlijk… Je moet eerlijk zijn in een relatie en geen dingen voor elkaar verzwijgen =S Anders is een relatie niet veel waard.

Laat ze gewoon lekker hun gang gaan. Uit gaat t toch wel als ik hoor dat t na 1,5 maand al zo gaat haha.

Dit. Als zij raar doet tegen hem en niet wil zeggen wat er aan de hand is, is het einde oefening (zo goed als).

Je moet met elkaar kunnen praten

1,5 maand? sorry, om dit soort verhalen moet ik dan echt lachen… maar ik zal je serieus nemen, ooit zat ik met dit soort dingen! ik vind het wel raar dat je zegt dat je gevoelens voor hem nog kunnen komen, alsof je erop wacht en het graag wilt… die heb je of die heb je niet, daar ga je niet op wachten. dat kun je namelijk niet dwingen of sturen…

ik zou hem aanraden gewoon eens goed met zijn vriendin te praten. hij moet haar laten weten dat wát het ook is, het veilig is bij hem en hij van haar houdt, no matter what. misschien voelt het voor haar dan veilig het aan hem te vertellen. want tuurlijk, je moet eerlijk zijn in een relatie, maar denk eens na bij jezelf; zou jij na 1,5 maand je diepste geheimen met iemand delen, waar je je misschien wel erg voor schaamt oid? desondanks moet ze wel normaal tegen hem doen vind ik, als ze het niet wil vertellen…