advies??

ik heb sinds 3 maanden een vriendje, en we zijn al verder gegaan… maar elke keer als we afspreken dan gaan we verder, en eigenlijk heb ik daar niet altijd zin in, ik denk dan van kunnen we ook niet gewoon lekker knuffelen ofzo.
maar ik durf daar dus niks van te zeggen,want misschien vind ie het dan saai?

pas vroeg die ook of ik hem wou pijpen dus, naja persoonlijk vind ik dat echt vies en zou ik dat nooit willen doen… dus ik zei nee eigenlijk wil ik ook nog niet zóver zegmaar… maar straks vraagt hij het de volgende keer weer…
ik zit hier gewoon erg mee en ik weet niet goed wat ik moet doen hebben jullie tips?
en niet van dump hem ofzo, want ik hou heeeel erg veel van hem.

alvast bedankt xx

Eerlijk tegen hem zijn. Vind hij je echt leuk dan blijft hij bij je en zal hij het respecteren

Praat er gewoon met hem over, anders verandert het sowieso niet ben ik bang. Als hij ook echt van jou houdt luistert hij gewoon naar je en zal hij er echt geen probleem van maken!

Hmm oke dat ga ik wel heel erg eng vinden maar ik ga het proberen! dankjullie.

idd gewoon zeggen!

gewoon eerlijk zijn idd en wachten op het goede moment dan komt het wel:)

Het feit dat je pijpen atm vies vind en zegt dat je het nooit gaat doen, vind ik persoonlijk al een teken dat je nog helemaal niet klaar bent voor seks.
Je moet gewoon zeggen dat je nog rustig aan wil doen, er zit meer in een relatie dan alleen seks. En als hij dat niet kan in zien dan is hij jou niet waard :wink:

Misschien ben je nog een beetje te jong :slightly_smiling_face:

hoewel je bent zestien.
misschien ben je er dan gewoon nog niet klaar voor?

Idd zoals iedereen al zegt gewoon eerlijk zijn. Als je iets niet wilt moet je dat gewoon aangeven.

Ze is 16. Dat is een prima leeftijd, zolang ze er zelf maar klaar voor is. En dat is ze overduidelijk nog niet.

Vertel het hem. Als jij het niet wil, moet hij dat respecteren. Doet hij dat niet, is hij je niet waard. Period.

Gewoon eerlijk zijn. Je bent er nog niet klaar voor, dus moet je daar met hem duidelijk over kunnen zijn. Respecteert hij dan niet, dan weet jij waar je aan toe bent. Dumpen die handel.

ik heb daarna ook nog even gereageerd

je moet niks tegen je zin doen hoor,
als hij je echt leuk vindt maakt het hem niet uit.