advies.

Hoi meiden.
ik ben al een paardagen depri .
ik voel me ontzettend rot .
ik heb echt een rot week nu al…
om te beginnen.
Mijn bestevriend heeft ooit tegen mij gelogen ,ik was eindelijk bereid om hem te kunnen vergeven was ik zo ver dat ik dat had gedaan… kom ik er achter dat die weer allemaal leugens heeft verzonnen.
nu blijkt dat hij zwakte voor mij heeft wilt hij geen contact meer met me ( hij loog over zijn vriendin)
ik heb zelf een vriend we zijn zondag een jaar samen.
maar ik ga steeds meer twijfelen aan onze relatie.
mijn vriend heeft weinig geld want hij woont op zich zelf en heeft veel kosten.
we kunnen niet veel weg afentoe .
maar dat is niet belangrijk maar dat hij geen geld heeft kan hij maar 1 x in de maand naar mij komen
ik moet altijd helemaal naar hem komen hij woont 2uur van mij vandaan.
hij zeg dat ik altijd zeur maar ik bedoel het goed…
since het niet goed gaat in onze relatie denk ik weer heel veel aan mijn ex van waarom heb ik niet voor hem meer gekozen?
weet iemand misschien wat ik hier mee aan moet?
mijn ex heeft ook al tijd nieuwe relatie ik wil niet terug naar hem
maar de gedachte blijven bij hem maar ook bij mn vriend…
ik voel me vooral heel erg in de steek gelaten door mijn goeievriend ik dach dat die dat was.
mn ex heeft me ook in de steek gelaten omdat hij geen contact met me kon hebben omdat die me niet kon vergeten…
het klinkt heel depri maar ik ben het nu ook echt.

Ik praat met mijn vriend er over dat ik niet gelukkig ben zo
hij zeg ja wat moet ik doen?
ik doe niks verkeerds .
je moet niet zo zeuren.
als ik het uitleg begrijpt hij het niet…

Help iemand advies? :crazy_face:

Praat met hem over wat je dwars zit

Als je zelf niet weet wat je wil, hoe kan een ander je daarmee helpen. Eerst kijken wie er voor jou het meest belangrijk is.

Dus je vriend gaat met het laatste beetje geld dat hij heeft naar jou toe? En dan denk jij steeds aan je ex? Ik denk dat je toch nog een keer goed moet nadenken…

Mijn vriend komt ook maar 1x in de maand. Ik denk dat je blij moet zijn dat hij ondanks zijn geldproblemen zijn laatste beetje geld uitgeeft om je te kunnen zien.

Ik denk dat je veel te veel nadenkt over wat je niet hebt terwijl je juist zou moeten genieten van wat je wel hebt…

Ik denk dat je eerst een beetje moet gaan bedenken wat je wil. Hou je echt van je vriend? wil je met hem door?
Als daar het antwoord ja op is en je je ex kan vergeten zou ik zeggen meid ga ervoor ! als je je ex niet kan vergeten is dat niet helemaal eerlijk naar je vriend toe.
Ik snap dat je het frustrerend vind dat je steeds naar hem toe moet. Maar bekijk het van de positieve kant ! Hij woont lekker op zich zelf en jullie kunnen doen wat je wil.
En het is lief van hem dat ie toch naar je toe komt. Ik zou persoonlijk dan samen liever leuke dingen willen doen dan dat ie naar mij toe komt. maar dat is natuurlijk helemaal jou keuze.

Kortom denk er goed over na wat je wil en ga dan pas in actie over anders krijg je er misschien spijt van.

Heel veel succes !!X

ik begrijp je vriend wel, ik snap er zelf ook niet veel van :’)

Ik zal als ik jou was goed nadenken wat je wilt. Ben je wel gelukkig met hem? Of toch niet zo. Denk er goed overna en probeer er toch over te praten. Want het gaat erom dat jij blij en happy bent!

Ik denk dat ik ook zo zou reageren als ik je vriend was…

Kijk dat is lastig.
Jij moet even bij jezelf na gaan denken over je eigen toekomst.
Kijk ik denk dat je dat stukje over je ex gewoon weg moet laten en dat gewoon moet laten voor wat het is.
Het stuk dat jij het zorgelijk vindt dat je vriend weinig geld heeft is een ander verhaal.
Het is niet vreemd dat de één vaker naar de ander gaat in een relatie.
En het is ook niet vreemd dat hij weinig geld heeft.
Maar serieus, wat kan hij doen?
Heeft hij een baan? rookt/drinkt/blowt hij? waardoor hij extra en onnodig geld uitgeeft (of bijvoorbeeld aan games/andere verslavingen). Is zijn huis te duur? is het een optie dat hij ergens goedkoper gaat wonen?

Kijk naar de feiten en de mogelijkheden en ga niet hem op zijn dak zitten met verwijten waar hij niks mee kan.
You’re on each others team, vergeet dat niet.

De reactie van je vriend vind ik ook ietwat vreemd maar ik ken zijn kant van het verhaal niet.