Advies

Hoi iedereen,
Ik ben verliefd op een jongen. Mijn vriendinnen vinden hem raar, dus ik durf niet te vertellen dat ik op hem ben. Heeft iemand advies voor me?

Gewoon doen. Waarom vinden ze hem raar?

DBB: Wel echt grappig hoe Girlscene over ons praat, beter maken we ze gek.

Omdat hij hele gekke dingen zegt. Maar niet gek van rare dingen. Wel slimme dingen, maar dat vinden ze raar.

Liefde laat zich niet dwingen… Jij kan er niets aan doen dat je verliefd op hem bent geworden. Daarnaast, jij vindt toch ook niet alle jongens leuk die jouw vriendinnen leuk vinden?

Gewoon vertellen, je vriendinnen zullen het veel leuker vinden als je het op tijd aan hun verteld. En dan kunnen jullie het samen over hem hebben, of hij jou ook leuk vindt, dat is toch veel leuker?

Ja, zijn iq is van een zeepaardje xoxo

Oké, ik moet nog steeds om jou nickname lachen(of is het je echte naam? Dan spijt het me echt)

help! ik weet het niet meer. Ik ben verliefd geworden op een jongen die ik kende van mijn werk. Sins dat het bedrijf weg is zien we elkaar weinig. Ik hou zo wel contact met hem op whatsapp. We kletsen elke dag. Ik heb dus gezegt dat ik hem leuk vond en nu hebben we verkering… Pas 2 weken ofzo. Maar mijn ouders weten dit nog niet en ik weet niet hoe ik het moet zeggen. mijn ouders zijn nogal streng en ik durf het ook niet zomaar te zeggen van: hooi mam ik heb een vriendje doei…ik heb pas 1 vriendje gehad, dat ging na een week uit en mijn ouders wisten daar ook helemaal niks van. Ik wil niet dat mijn ouders dit niet weten want ik hou echt van mijn vriendje en we gaan deze zomer nogal veel doen. ik zie hem alleen in de zomer en winter omdat ik in het buitenland woon :confused: Het kan soms echt moeilijk zijn. Mijn ouders kennen hem wel (ze hebben hem 1x gezien toen we samen naar de bios gingen in de winter). Weet iemand iets?? :slightly_smiling_face:

Ik heet Henkerina Spermatank in het het echt.

laat maar verkeerd topic