advies

hallo, ik moet voor morgen mijn boekverslag inleveren :bored: maar ze vragen of ik een goeie reclame zin weet voor mijn boek. NEE. hebben jullie goede ideeën? dat zal ik echt geweldig vinden.het boek heet:BITCH!
korte inhoud over het boek:

Maya zit in de tuin met haar beste vriend. Dan wordt er opeens gebeld. Ze doen samen open en daar staat opeens de politie. De politie verteld aan de moeder van Maya dat haar zus is verongelukt in Frankrijk. De zus van de moeder van Maya heeft twee kinderen. Maya`s moeder zegt dat die voorlopig wel bij ons mogen wonen. Dat ziet Maya totaal niet zitten. Ze mag haar nichtje Birgitte niet. Ze vind haar echt een bitch! Maya krijgt het nog moelijker als ze er achter komt dat Birgitte iets te maken heeft met de dood van haar moeder. Aan wie moet ze dit nou vertellen? Haar beste vriendin Floor? Nee, die vind Birgitte helemaal geweldig. Wie nou niet? Birgitte neemt alles en iedereen in beslag. Maya probeert erachter te komen of Birgitte echt haar moeder heeft vermoord. Ze kijkt in haar telefoon en zoekt in sms’jes. Na lang zoeken heeft ze een sms`je gevonden van haar stiefvader. Die vraagt of Birgitte met hem wil afspreken. Maya typt dat ze dat wil. Ze spreekt af met de man, maar komt daar niks te weten van de man. Als birgitte hier achterkomt krijgen ze ruzie. Maya gooit Birgitte per ongeluk van de trap af. Of was het nou expres? Ze weet het niet meer, maar ze heeft heel erg spijt. Birgitte wordt naar het ziekenhuis gebracht en ligt even in coma. Als ze weer naar huis mag verteld Birgitte dat zij en haar moeder ruzie hadden in de bergen van Frankrijk. Haar broertje vind het erg vervelend als zij ruzie hebben. Daarom ging hij maar voetballen. Maar de bal komt per ongeluk tegen zijn moeder aan. Ze verloor haar evenwicht en viel zo de berg af. Het broertje van Birgitte krijgt therapie en met Birgitte gaat alles beter. Birgitte en Maya zijn vriendinnen.

alvast heeeel erg bedankt :bowing_man: :bowing_man:

Kijk naar je naam.

Denk er niet teveel over na en dan popt er vanzelf wel eentje in je p en die kan je dan nog even toevoegen vanavond.

^This