Advies

Hey allemaal, nou ik heb een klein vraagje en ik hoop ook echt of jullie een klein beetje moeite in een idioot als ik willen stoppen. Ik wou namelijk iets bestellen bij Ebay (ja, ja weer zo een domme ebay beginner die niet weet wat ie moet doen ) Ik wil graag wat leuks vinden voor een zeer lage prijs. Ik wil namelijk niet meteen gaan beginnen met hoge prijzen. Ik vroeg me af of een van jullie meiden misschien een paar aankooptips voor me heeft. Het liefst iets onder de 0.50 cent. Het mag van alles zijn ( het liefs make-up ) of sieraadjes, of ringen… Ik zou het echt heel erg op prijs stellen, echt waar. Alvast bedankt :slightly_smiling_face: :bowing_man:

Er is een Ebay en Paypal vragen topic, en een show je Ebay aankopen topic, waar je dit kan vragen. Daarnaast kan je in het tweede topic kijken wat je leuk lijkt wat anderen hebben besteld.

http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/show-je-laatste-ebay-aankoop-4-241287.4675.html

Ja, dat heb ik ook geprobeerd, maar de meeste mensen reageren bijna nooit en hun aankopen zijn vaak wat duurder.

Dat er niemand heeft geantwoord, betekent niet dat niemand dat ook gaat doen. Ik verwijs je inderdaad door naar de door Silverbleed genoemde topics, slotje.