advies; wat moet ik doen?

Hi dames,

Ik ben verliefd op een jongen uit mijn klas. Hij hoort tot de ‘populaire jongens’. Hij heeft mij om mijn nummer gevraagd via facebook. Dat is ongeveer een maand geleden. Hij is ongeveer 2x het gesprek begonnen en ik al 10000x. Hij kan veel meisjes krijgen. Gisteren heb ik met zijn vriend erover gepraat. Die vriend zei dat ik arroganter moet overkomen? En dat hij voor mij moet vechten. Ik vind het klinken alsof ik geen interesse meer moet tonen. Alleen ik denk dat als ik dit doe het nooit iets gaat worden tussen ons. Hebben jullie misschien tips wat ik moet doen? Of hoe ik een gesprek kan beginnen? En of ik überhaupt nog een gesprek moet beginnen of het gewoon helemaal met rust laten? We zijn trouwens allebei zeventien.

Bedankt!

Jongens vinden het leuk om moeite te doen voor een meisje en als jij altijd het gesprek begint, kan hij geen moeite doen. Gewoon afwachten tot hij het gesprek begint

Gewoon even niks zeggen! En ik weet dat t moeilijk is, maar geloof me als hij dan het gesprek begint is het zoveel leuker. En ja jongens zijn niet zo snel als wij. Dus gun hem de tijd (max een week) en als hij dan nog geen iniatief toont weet je denk ik wel voldoende.

veel suc6 (;

Ik heb precies hetzelfde, alleen zit hij niet bij mij in de klas maar ken ik hem van sporten. Als ik een week niks laat horen dan begint hij het gesprek nog niet dus stuur ik toch weer een berichtje. De gesprekken die we dan hebben zijn heel leuk. Ik zou als hij na een week niks laat horen toch wel een bericht sturen, als er een leuk gesprek uit komt dan heb je dat iig gehad denk ik altijd…