Advies voor een jongen, pleaaaase

Hallo, ik weet dat je eigenlijk als jongen hier niet mag komen denk ik :stuck_out_tongue: haha. Ik heb echt heeel erg hulp nodig over een meisje.

Ze was eerst mijn vriendin en het ging supergoed, maar later ging het steeds slechter (ik heb wat foutjes gemaakt… en zij ook), maar dat is niet het probleem. Ze is heel erg onzeker over haarzelf, echt heel erg, en ookal vertel ik der miljoen keer dat ik der mooi vind, dan helpt het niet. Ze voelt zich der erg ongelukkig door en zeker als ze allemaal mooie meisjes ziet in een tijdschrift. Ze neemt niks meer van me aan als ik zeg dat ze lief lacht ofzo. Ik als jongen snap het wel maar ik weet echt niet wat ik moet doen? Ik woon nogal ver van haar af, en eerst spraken we regelmatig af. Nu is het een tijdje geleden en nu durft ze ook niet meer af te spreken (ze is bang dat ik afknap, wat onzin is). Ik heb alles geprobeerd maar ze word er alleen maar chagarijniger door. Ze denkt dat ze niet knap genoeg is omdat heel weinig jongens (behalve ik) der mooi hebben genoemd, en omdat ze bijna 15 is en nog een groentje.

Ik zeg der heel vaak dat het onzin is, en dat ze echt een knap meisje is, maar ze gelooft het gewoon echt niet. Ik ga geen foto laten zien want dat zou ik oneerlijk voor der vinden, maar neem van mij aan dat ze knap is!

Iemand wat tips? Hoop het wel :slightly_smiling_face:

^Oke, het is echt heel lief van je dat je dit vraagt voor je vriendin, maar regels zijn regels, je mag hier niet komen. Misschien kun je eens in andere topics kijken die meisjes hebben gestart omdat zij zich ook onzeker voelen?

Zolang ze dit topic niet verwijderen kan er net zo goed advies worden gegeven toch? Alle meiden gaan geloof ik in die leeftijdscategorie aan zichzelf twijfelen. Ik zou zeggen; gebruik geen woorden maar daden.

Het voelt ook alsof ik een meisjesgeheime kamer indring ja haha :slightly_smiling_face:

Ehm daden, iets liefs geven of iets liefs voor der doen bedoel je?

Dit is tegen de regels, no exceptions.

Oke, sorry, bedoelde het niet vervelend :stuck_out_tongue:

aangezien je een jongen bent en je geen topics mag openen of reageren, sluit ik dit topic.