advies van blond naar donker

Ik had mij haar tijd terug blond gedaan,
Nu ging ik donderdag naar de kapper omdat ik het donkerblond/bruinig wou.
De eerste dag was het wel iets donkerder, niet helemaal hoe ik het wou, maar toch.
Maar de volgende dag was het dus weer helemaal hoe het was, het had dus totaal niet gepakt. Nu had ik dus 55 euro betaald voor niets maar de kapper wou daar niets aan doen. Ze zeiden dat het altijd weer licht word als je bruin op geblondeerd haar gooit, maar dat hadden ze dus niet van te voren gezegd.
Daarna ben ik naar een andere kapper gegaan voor advies om het toch weer donker te krijgen en die zeiden dat ik eerst 2 x spoeling erop en dan 2 xverf (ik heb lang haar) en dan moet ik het om te 4-6 weken steeds een donkere spoeling er overheen gooien om het donker te houden. Dat is dus 100 euro als ik dat laat doen en dat vind ik best prijzig.
Weet er iemand misschien nog een andere oplossing om het toch donker tekrijgen ik weer echt niet wat ik moet doen. De onderkant is nu ook helemaal dood van het verven.

Pfff lastig… Misschien kun je gewoon wachten, en dan doe je steeds meer lowlights? Dan doe je steeds meer en steeds donkere lowlights.

Ik doe 't gewoon met haarverf uit de Kruidvat en dat gaat altijd goed.

Thuis verven

Kapper zei dat ik niet zelf moet gaan doen, dat het dan na 1 dag weer het blonde er door heen gaat komen.

Kapper wil meer geld
Ik heb tbh nog nooit gehoord van mensen die hun haar donker verven en dat t na 1 dag weer gewoon blond is :S Klinkt echt extreem debiel
Maar google er anders ff wat over (in t engels natuurlijk)

ik moest er ook 100 euro voor betalen, meer zelfs, maar dan weet je wel zeker dat het goed gaat lukken zoals jij wil. Beter dan zo’n goedkope verf erin gooien en maar afwachten hoe het word, en het dan helemaal verneuken.

lol wat een afzetters, ik heb het ooit eens van bijna platina blond naar donkerbruin geverft. Ja er komt waarschijnlijk nog wel wat blond doorheen maar dat krijg je met de volgende verfbeurt wel weer weg. Als je lang en dik haar hebt raad ik wel aan 2 pakjes te gebruiken.

Ik heb het vorige week nog van middenblond naar bruin geverfd, geen probleem… en gewoon thuis verven (:

hmm oke raar dat het dan bij mij niet gepakt heeft
ik denk dat het dan de 2de keer ook niet pakt bij mij
want anders was het de eerste keer wel goed gelukt.
Had je platina blond van jezelf of ook ooit geverfd?

Weet je zeker dat ze de eerste keer geen spoeling deed maar verf, want dat pakt op mijn haar ook niet. Dat platina blonde was ook geverfd.

Ja het was verf zeiden ze.