Advies stylettorace

Haai :couplekiss_man_woman:

Ik doe waarschijnlijk mee aan een stilettorace :grinning: Maar nu vraag ik me af wat is origineel om aan te trekken? Want je kunt voor orginaliteit ook prijzen winenn… Ik trek 10cm hakken in t zwart I NEED ADVICE!!!

Xx. :kissing:

Verplaatst naar fashion. let even op waar je het post.

Wow, wat vreeeeeselijk :stuck_out_tongue: Ik zou echt binnen een minuut afgevoerd worden met gebroken benen volgensmij…
Maarre, ja, originaliteit, op welke manier? Echt “raar” origineel (een pruik fzo ; )) of "mooi"origineel (gewoon een hele mooie jurk ofzo)…

Ik zou als ik jou was wel schoenen met een bandje [mary-janes] aandoen, blijft veel beter zitten. En van te voren oefenen, dat deed de winnares van vorig jaar ook. Die zat op atletiek en deed sprinten en is dat gaan oefenen op steeds hogere hakken. Daarvoor liep ze niet eens op hakken, alleen met een feestje ofzo. [had ergens zo’n artikeltje gelezen]

Doe iets met een tutu ^^ [naja, daar zullen er wss meer van zijn, maar i(L)tutu’s]

zou echt niks voormij zijn
maar idd met bandjes dat lijkt me iets steviger lopen
enne gewoon ze een beetje pimpe je schoenen ofzoo
en leuk aankleden

Hmm jurkje vestje ketting [wat niet heen en weer vliegt] en mooie make up & je haar mooi gestyled (:

Just pretty (: niet raar :stuck_out_tongue:

danke danke iedereen :grinning: ik ben al t oefenen whihi de prijs is ram ¤1000 euro :open_mouth: maar agh ik doe mee voor the fun (H)

Xx.