Advies please!

Hey! Gister had ik een feest van een vereniging waar ik net bij zit. Nu was er een jongen en daar heb ik eigenlijk de hele avond mee gedansd en tegen aan gehangen. Het was duidelijk dat hij meer wou en ik opzich ook wel. Probleem voor mij alleen is dat ik denkdat hij een player is en me daarna dumpt ook waren er dus allemaal vereniging mensen en dus voelde het niet goed om zo te gaan staan bekken omdat dan sowieso daarover wordt geroddeld. Ik heb alleen blijkbaar hele avond hem signalen gegegevrn dat ik wel wou en iedeteen zei ook hele tijd dat we zo leuk waren samen. Nu ben ik bang dat omdat ik niet heb gezoend hij de pest in heeft en ik voel me schuldig. Doe ik te moeilijk over zoenen op een feest of denken jullie dat ik een goeie beslissing heb gemaakt?

Maar je bent bang dat jij misschien een player is en je daarna dumpt? Is het niet belangrijker om daar eerst even duidelijkheid over te krijgen? Kan je daarna altijd nog met hem zoenen of meer

Nou ja bang dat hij op een volgend feestje met iemand anders gaat :wink: maar had ik dan niet heletijd signalen af moeten geven? We hadden wel lol en ergens vind ik hem ook wel tof :wink: ik ben bang dat ik hem heb teleurgesteld ofzo… hij zei ook: wat moet ik nou met jou. Je moet eerst goed bedenken wat je wul voor je een feestje in gaat.

Ik zou denken dat hij het niet zo erg vond om je nu niet te zoenen, als hij jou ook leuk vindt. Dan komt er vast wel een andere keer iets van contact.

Ik vind het wel goed van je dat je niet hebt staan zoenen op een feest. Je weet inderdaad niet wat hij ermee zou bedoelen. Ik zou even afwachten en anders kijken of je contact kunt leggen en als dat leuk is, kun je ooit misschien weer afspreken. Als het niks wordt, weet je meteen waar je aan toe bent.

Nu ja, op dat vlak is het echt niet slecht om wat hard to get te spelen. Normaal ben ik er geen fan van maar als het gaat om zoenen op feestjes… Laat hem maar wat moeite doen, dan gaat hij je ook anders bekijken dan meisjes die hij played en die hem meteen geven wat hij wil.

Maar sowieso klinkt het niet als een goede jongen. Mijn alarmbellen gaan dan altijd meteen af en dan is afblijven geblazen :stuck_out_tongue: (lukt niet altijd even goed)

Je moet niets invullen wat anderen wel niet zullen denken.
De keuze om niets te doen vind ik alleen maar slim. Dan weet je zelf het beste dat er niets is gebeurd. Hij zal dat ook echt niet raar vinden.
Als je contact met hem hebt en het voelt goed dan kan je toch aankijken hoe het loopt. Hij kan dan zelf laten zien of hij een player is of niet en jij hebt dat gauw genoeg door.

als hij lullig gaat doen over dat je hem niet hebt gezoend is hij niet de ware voor jou hoor. je hoeft niet meteen te zoenen als je dat niet wil doen. misschien samen eens wat afspreken zonder al die mensen er bij? leer hem kennen,

Als ik jou was, zou ik gewoon wachten en misschien een keer iets afspreken. Als hij niet meer met je om wil gaan omdat je niet meteen hebt gezoend, vind ik dat hij het gewoon niet waard is!
Dat je niet meteen hebt gezoend, vind ik juist heel sterk van je! Dat je niet als één of andere slet gewoon met iedereen bekt, haha :slightly_smiling_face:

Als hij je alleen wilde zoenen was hij wel weggelopen toen het niet lukte! :wink: Jongens doen graag moeite, ik zou gewoon een beetje contact met hem houden. En de verkeerde signalen afgeven is niet erg, je kan het altijd goed maken door alsnog met hem te zoenen als je je er prettig bij voelt!

Ik had donderdag een feestje, wel met de jongen gezoend, hij wilde me mee naar huis nemen maar ik ben niet meegegaan. Ik vind hem wel een leuke jongen, maar ik heb nu het idee alsof hij me alleen maar het bed in probeert te praten… Maar het schijnt dat dit vaker bij studenten het geval is, dat ze je gewoon testen… Ik zit dus eigenlijk een beetje in hetzelfde schuitje, ik ben ook bang dat hij een beetje een player is haha…

Denken jullie dat het verstandig is om via facebook wat te beginnen met chatten en hem eventueel te vragen of hij een keer zin heeft wat leuks te doen? Ik wil niet hopeloos over komen… stel dat hij beetje player is dan heeft ie daar natuurlijk helemaal geen zin in misschien…

Tuurlijk, je kan altijd een gesprek beginnen en elkaar zo wat beter leren kennen, dan zal je ook een beter beeld van hem krijgen :slightly_smiling_face: En dan daarna iets afspreken xx