Advies over het volgende graag!

Hoii girls,

okej, ik wil dus wat meningen van jullie horen en/of advies. Het gaat over het volgende:
Ik heb deze periode (bijna afgelopen) les gehad van een super leuke juffrouw. ik bewonder haar heel erg en ze is super tof! Maar na deze week krijg ik dit jaar geen les meer van haar, jammer genoeg. Oke mijn punt is: Ik heb een kaart voor haar geschreven, daarop staat gewoon, bedankt voor deze leerzame periode enzoo. Alleen twijfel ik een beetje of ik het aan haar moet geven of niet. Ik had haar laatst ook een email gestuurd waarin ik haar veel sterke wenste (om een bepaalde reden). Maar ik wil niet overkomen als een ‘plakkerd’ of hoe je het ook mag noemen. Straks gaat ze dat denken, denk ik dan. Maar kan het kwaad, zo een kaartje of niet?

Pleaze kan iemand mening of advies geven.

bedankt alvast voor het lezen van mijn verhaaltje.

Kus xx :flushed:

Ik zou met wat vriendinnen samen een kaartje geven, komt toch al heel anders over, en dan ben je in ieder geval niet de enige plakkerd. :wink:

Vind het heel lief van je btw!

Dankjewel @Armastus:slight_smile:

Ja, the thing is, ik wil juist niet dat iemand van mijn klas het weet (ik weet niet waarom:P).

Maarjah, ik heb vrijdag nog les van haar, ik dacht mss kan ik vragen of ik haar effe na de les kan spreken en het dan aan haar te geven. En met vriendinnen gaat ook niet echt, want ik heb al op het kaartje geschreven:$

gr xx

Ik zou dat kaartje ook gezamenlijk geven, je kan er toch wel namen bij zetten? En waarom mag niemand het weten? Ik vind het wel een leuk idee om een kaartje te schrijven aan je juf namelijk, niets om je voor te schamen toch.