Advies over crush

Hallo ik wil graag anoniem blijven. Ik ben een meisje van 19 bijna 20 en heb sinds een hele tijd (1jaar) een jongen leren kennen. Hij is net 22 en heeft een perfect lichaam gespierd maar niet te , hij is redelijk knap veel knapper dan mijzelf hij kan veel beter krijgen denk ik. Hij kleed zich goed, heeft een mooi tintje met blonde haren. Hij ruikt super lekker en is eigenlijk perfect. Alleen 1 probleem. Ik viel altijd op grote jongens van minstens 180+ ik ben zelf 166cm. Mijn vriendinnen en ik hebben eens stiekem gemeten toen hij niet keek op een feestje en met schoenen en haren kwam die rond de 176cm alleen hij zegt zelf zonder schoenen dat die 172-173 is. Hij oogt niet klein( kan ook door zijn spieren komen )alleen mijn vriendinnen maken hem ook altijd belachelijk om zijn lengte (vind hij niet erg). Nu voel ik me klote want ik vind lengte super belangrijk en ben bang dat ik me er later druk om ga maken als we samen zijn mocht het lukken om hem op date te vragen. Hij krijgt best veel aandacht van meisjes (hoor ik) omdat hij knap is en die meisjes maken zich blijkbaar niet druk om lengte. Ik ben ook nog maagd en hij lijkt me echt perfect om daar mee om te gaan. Hij werd zelfs eens boos op een feestje omdat iemand zij dat maagden niet welkom waren (voor de grap). Ik weet dat hij zelf geen maagd meer is (helaas). Ik voel me echt klote want mijn moeder zegt ook dat ik echt met een vleeskeuring bezig ben en het klinkt ook heel erg maar ik ben ook bang dat hij een kleine piemel heeft omdat hij klein is en dat vind ik ook niet aantrekkelijk. Ik voel me heel schuldig dat ik hier zo allemaal over denk. Ook ben ik bang dat die hier gaat achter komen als we straks misschien samen zijn.

Nu zijn mijn vragen aan jullie

1. wat zouden jullie doen in mijn situatie? Zit ik hier echt fout?
  2. vinden jullie lengte belangrijk bij jongens of vinden jullie het alleen belangrijk dat je vriendje langer is dan jou zelf maakt niet uit welke lengte?

Alvast bedankt

Hoii, naar mijn mening vind ik het zelf wel belangrijk dat je vriendje groter is dan dat je zelf bent, maar nu ik het zo lees vind ik het wel raar dat je vriendinnen er zo over praten. Volgens mij is het lengte verschil gewoon normaal en misschien zijn je vriendinnen wel een beetje jaloers. Daarnaast zou ik me er niet zo druk over maken als hij sowieso al langer is dan jou. Het gaat er toch meer om of je die persoon echt leuk vind?

En over hoe het daar beneden zit moet je zelf maar achterkomen, maar dat heeft denk niet met lengte te maken😂

Oke Jill bedankt! Dus jij zegt eig zolang je vriendje groter is dan jijzelf maakt het niet uit? Nee mijn vriendinnen zijn niet jaloers denk ik althans. Ik hoop het haha. Ja mijn vriendinnen zijn echt ALLANG geen maagd meer en die zeggen dat kleine jongens vaak een kleine piemel hebben hahah.

Ohh nee dat is echt niet waar hoor. Misschien dat ze gewoon even geen geluk hadden haha. Maar zoek het zelf ook maar op op internet. De lengte van een jongen heeft daar niks mee te maken. En ik denk dat hij wel een goed vriendje voor je zal zijn, omdat hij je ookal heeft beschermd. Vraag hem anders gewoon op een date een keer. Je kan het altijd proberen toch? Als je het echt niks vind dan ben je altijd vrij om weer weg te gaan. Laat je vriendinnen maar gewoon even lullen haha

Ik vind hem sowieso echt heel erg leuk alleen ik maak me gewoon zorgen om heel veel dingen. Ik wil dat hij perfect is en ben bang dat ik dan bepaalde dingen aan hem niet leuk vind fysiek en lichamelijk. Daarom voel ik me zo slecht het is echt een vleeskeuring zegt mijn moeder ook terwijl ik zelf ook echt in mijn handjes mag knijpen als ik zon knappe vriend heb. Een oude vriendin van mij kent iemand die met hem seks heeft gehad en die zei dat die gewoon een normale lengte had (gelukkig). Bedankt voor je advies weer!

Sorry dat ik het zeg, maar jezus wat een oppervlakkige denkwijze heb je. Ik zie echt niet wat het probleem is. Hij is toch langer dan je?

Ik neem aan dat je een vrouw bent @iroh? Ja ik haat mezelf ook echt dat ik hier zo over denk maar ik val normaal gesproken net als bijna elk meisje op lange mannen. En nu vind ik t niet erg maar ik ben bang over een tijdje dat ik het dan wel erg vind en dan maak ik gebruik van hem dat wil ik niet

Ja, ik val zelf normaal gesproken ook op langere mannen, maar ik ben dan ook een stuk langer dan jij. Maar als je iemand daadwerkelijk leuk vindt, zou dat echt niet zo’n issue moeten zijn. Het komt op mij over dat je je te veel druk maakt om wat je vriendinnen vinden.

Lengte zegt echt niks van de grootte van de penis :")
En wat dan nog?
Ik denk als je daar druk om maakt, dat je dan niet (echt) verliefd bent?

Ik weet het ook echt niet ik ben nog nooit verliefd geweest ik weet niet hoe t voelt. Het kan zijn dat ik stiekem toch heel veel geef om wat mijn vriendinnen vinden. De meeste meisjes (zover ik weet misschien hebben jullie een andere mening) geven heel erg om lengte van een jongen alleen het belangrijkste is dat ze uiteindelijk langer zijn alleen 172 is echt klein voor een jongen (vooral een nederlandse). Ik heb echt dat gevoel dat die perfect is alleen net die lengte mist dat ik t daarom toch niet helemaal zie zitten. Maar als ik hem laat gaan krijg ik misschien enorme spijt want ik denk dat hij best veel aandacht krijgt van andere meisjes. In de sportschool is die echt altijd omringd door 10 vrouwen alleen dat zijn meestal de vriendinnen van zijn nicht die 25 zijn. Maar straks vraab ik hem op date krijgen we wat en moet ik hem onnodig pijn doen omdat toch die lengte weer gaat meespelen, en dat verdiend hij echt niet. Hij is echt de perfecte combinatie van een populaire bad boy en een schatje. Ik ben echt ten einde raad, aan mijn vriendinnen heb ik helaas ook niet zoveel want die maken alleen maar grapjes over zijn lengte

Je zit bij voorbaat al van alles te bedenken, misschien wil hij niet eens met je op date :see_no_evil:

En als je vriendinnen weten dat jij hem leuk vind is het niet leuk van ze dat ze grapjes over hem maken. Als jij hem leuk vind dan is dat toch prima? Wat is er nou belangrijk als je met iemand hebt? Is lengte dan echt zo belangrijk?