advies om ex voorgoed te verlaten

Hey

Er zijn hier vast meiden die het moeilijk hebben gehad met hun ex. Vandaag maak ik hetzelfde mee.
Mijn ex heeft me in februari bedrogen, heel moeilijke periode. Na de break up konden wij mekaar moeilijk laten gaan, maar vandaag ben ik denk ik klaar om vooruit te gaan… zonder hem. Alleen ben ik bang om ooit spijt te hebben.

Zijn er meiden die advies hebben om door deze moeilijke periode te gaan?
Alle advies is welkom.
Groetjes

• Andere dingen gaan doen. Stort je vol op school, vriendinnen of een (nieuwe) hobby.
  • alles van hem wegdoen
  • blokkeren telefoonnr ed
  • begrijpen dat als iemand je bedriegt hij een oetlul is en dat hij dat maar had moeten bedenken voordat ‘jullie elkaar zo moeilijk konden laten gaan’. Zelfrespect, hop.

Wat voor mij altijd heel goed werkt is om op te schrijven hoe ik me op het moment voel. Nu heb je waarschijnlijk goede redenen om verder te gaan, schrijf dat allemaal op. Als je dan weer gaat twijfelen kun je dat teruglezen en weet je weer waarom je die keus hebt gemaakt.

Ga lekker sporten ! Dat is heerlijk.
Ga shoppen, ga gezellige dingen doen met vriendinnen, ga lekker uit. GENIET :grinning:

Je zult er nooit spijt van krijgen, hij heeft je bedrogen dus hij verdient jou niet eens!! Verder gewoon lekker aan jezelf denken en de dingen doen die jij leuk vindt! Je komt vanzelf wel weer een andere (veel leukere) jongen tegen:) en als je weer een keer aan hem denkt dan moet je niet boos op jezelf worden, accepteer de pijn en die zal met de tijd vanzelf verdwijnen.

Vooral met andere dingen bezig zijn.
bijv:

• vriendinnen
  • School
  • Sporten

Mijn ex heeft me dan niet bedrogen maar wel erg aan het lijntje laten houden. Na een tijdje kon ik het niet meer aan! Ik heb nu 2 maanden geen contact! Dit helpt! Ook jij kan dit, het is niet altijd even gemakkelijk! Maar kop op jij kunt dit ook meid!
Zet hem op!

Allemaal erg bedankt voor de reacties.